ממילא אשדוד ממילא אשדוד ממילא אשדוד לוגו
4.9 כוכבים - מבוסס על 88 חוות דעת
האורגים 3, אשדוד
053-7105680
סגור תפריט X
X
1/18
<
>
קבל/י הצעה לאירוע
הצעת
מחיר
תמונות
חייגו: 053-7105680
קבל/י הצעה לאירוע

ממילא אשדוד

טל': 053-7105680
האורגים 3, אשדוד
מכיל עד 700 איש
שתף

88 חוות דעת והמלצות על ממילא אשדוד

4.9 ★★★★★ (88)
טען עוד חוות דעת +
מתעניינים באירוע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר:
אשמח להצעת מחיר > >

אודות ממילא אשדוד

אולם ממילא אשדוד הוא חלק ממתחם אירועים חדשני שכולל מרכז וגן אירועים. המקום מעוצב בצורה יוקרתית מוקפדת ופאר מודרני ומשלב אלמנטים ייחודיים, כך שהוא מתאים לכל סוגי האירועים העסקיים והפרטיים (חתונות, בר/בת מצווה, ברית/ה ועוד). גן האירועים באולם ממילא אשדוד מתאים לאירועי חורף וקיץ שמארחים עד 700 איש (מינימום 300). בחורף האולם מקורה ובקיץ הוא פתוח – מה שאומר שאולם ממילא אשדוד הוא המקום האידיאלי לקיום האירוע שלכם לאורך כל השנה. קיום אירוע באולם ממילא אשדוד מבטיח שתיהנו מכל העולמות. מצד אחד חוויה גסטרונומית הודות למנות השף המשובחות והעשירות ומצד שני – צוות מקצועי, מפנק ומנוסה שמלווה אתכם לכל אורך הדרך החל משלב התכנון וכלה בסיום המוצלח. וזה לא הכל כי באולם ממילא אשדוד תוכלו ליהנות מחבילות שונות בתחום האירועים. למשל, חבילת הכל כלול שמכילה הגברה, תאורה, מסכים, עיצוב ותקליטן המשמעות היא שכל אירוע במקום הוא שילוב של יצירה משותפת וטאץ' אישי, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהוא יותאם לרעיונות, הדרישות וההעדפות שלכם ולכן יהיה חד-פעמי ובלתי נשכח. ורק כדי לסבר את האוזן – התפריט באולם ממילא אשדוד כולל מאכלי גורמה מסגנונות שונים ושפע של קינוחים, כאשר לבחירתכם עומדות אופציות הגשה שונות. כשמוסיפים לכך את הברים המעוצבים התוצאה אנינת טעם וטעימה במיוחד. למשל, תפריט קבלת הפנים כולל 10 מנות לבחירה ממיטב מטבחי העולם (יפני, מזרחי, איטלקי ועוד), תפריט הסלטים כולל 11 אפשרויות, המנות הראשונות כוללות מנות בשרים ודגים (5 אפשרויות כ"א) לבחירה והמנות העיקריות מאפשרות לבחור בין בקר לעוף ושילובים שונים ביניהם. וכמובן שיש גם בר קינוחים וגלידות, מנות לאפטר פארטי ופינוקים שונים שמוגשים לשולחנות כך שדבר אחד בטוח – מאירוע שנערך באולם ממילא אשדוד אתם תצאו שבעים ומרוצים. גם בתחום המולטימדיה אולם ממילא אשדוד הוא הטוב מכולם. במקום הותקנו מערכות הסאונד המתקדמות ביותר ומערכת של תאורה חכמה, כך שאתם לא רק מבטיחים שהמוזיקה תשתלב באירוע בצורה נעימה אלא יותר מכך. מכיוון שאתם אלו שבוחרים את האופציות השונות בתחום זה, אין ספק שיינתן מענה מושלם לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם בכל הקשור לרחבת הריקודים. אולם ממילא אשדוד נפתח רק בינואר 2020 אבל כבר זכה לביקורות חיוביות. האורחים ציינו שהמקום מעוצב בטוב טעם, שהאירוע שנכחו בו היה לא פחות ממושלם ושהייתה אווירה אמיתית של חו"ל, כך שהבחירה שלכם באולם ממילא אשדוד תהיה נכונה גם עבורכם וגם עבור המוזמנים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לציין את האירועים החשובים בחייכם באולם ממילא אשדוד. האורחים שלכם יגידו לכם תודה והחיוך שלהם יגיד הכל.
המשך לקרוא
עוד אולמות באשדוד והסביבה
אולמות אירועים מומלצים >>
לצפייה בכל 18 התמונות
לחצו כאן

שאלות ותשובות על ממילא אשדוד

עד כמה מוזמנים מכיל ממילא אשדוד?

בממילא אשדוד ניתן לקיים אירועים עד 700 איש. אם הנכם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות כמות המוזמנים שממילא אשדוד יכול להכיל, צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פנייה כתובה ונציג ישוב אליכם בהקדם עם כל הפרטים המלאים והסבר מדויק על המקום.

איך מגיעים לממילא אשדוד ומה הכתובת לווייז?

הכתובת של ממילא אשדוד הינה: האורגים 3, אשדוד. אם אתם רוצים למצוא את ממילא אשדוד בווייז, הקלידו בשדה החיפוש בווייז את המחרוזת הבאה - (ממילא אשדוד ) והמיקום הנכון יופיע לכם על המסך. אם אתם צריכים עזרה נוספת, באפשרותכם לחייג אלינו כעת ונציג יתן לכם פרטים והסבר מדויק איך מגיעים.

היכן ניתן לקרוא המלצות על ממילא אשדוד?

באתר תוכלו לקרוא כ-88 חוות דעת והמלצות על ממילא אשדוד כפי שנכתבו לאחרונה על ידי חוגגים וכן לקבל מידע רחב ומקיף ולצפות בתמונות, סרטונים ועוד. בכל שלב תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פנייה כתובה ולקבל מאיתנו הצעת מחיר לאירוע שלכם.
- ממילא אשדוד -
אולם וגן אירועים באשדוד
כתובת: האורגים 3, אשדוד
טלפון: 053-7105680