סגור תפריט X

איך לא בוחרים גני אירועים

קיימות דרכים רבות להסתבך באירוע כושל, חלקן בשל חוסר אחריות מצדנו, אחרות בשל חוסר מזל או חוסר ניסיון, אך לעתים אנחנו פשוט נופלים בפח. קבלו נפילות נפוצות יחסית בתכנון אירועים, אלה יעזרו לכם בוודאי להתחמק ממצבים דומים. בהצלחה. 

אל דאגה הכול יהיה בסדר

עם כל הכבוד לאמונה היוקדת, בתכנון אירוע כדאי לברר כל פרט קטן ולא להשאיר מקום למזל. בכדי להימנע מהפתעות יש לאפיין את הצרכים, יכולות והרצונות שלכם ולהעלות אותם על הכתב. עם תכנית מפורטת יש לצאת ל"שטח" וליישם את כל מה שקבעתם לעצמכם על פי סדר עדיפויות ברור תוך עמידה ביעדים ולוחות זמנים.

גני אירועים זה לסוף

טעות. קודם כל מוצאים מקום לקיים את האירוע שכן גן אירועים או אולם אירועים מהווים את העוגן שעליו "נלביש" את שאר ספקי השירותים הרבים. אלה כוללים קייטרינג, צלם, עיצוב וסידורי שולחן, מוזיקה, תאורה ועוד. כמו כן, חשוב ביותר לסגור מקום מראש שכן לדבר יש משמעות רבה במחיר, ביכולת שלכם למצוא מקום איכותי ולהבטיח את האירוע בתאריך מסוים וסביר. 

נראה נחמד, נסגור תאריך ודי

עצרו את הסוסים! למקום שבו תקיימו את האירוע שלכם יש משמעות קריטית להצלחת האירוע ויש לבצע בירור מעמיק לגבי טיבו והיכולת שלו להתאים לצרכים שלכם. קבלו את השלבים שבהם כדאי לפעול מול גני אירועים שמעניינים אתכם בכדי להשיג את הטוב ביותר עבורכם:

1. בודקים את הנתונים הבסיסיים של המקום כמו מספר מקומות מינימלי ומקסימלי לאירוח, כשרות, מיקום, מראה וכמובן מוניטין. 

2. עושים סריקה מקיפה במקום ובוחנים את ההתנהלות, האווירה, היחס אליכם וכן אלמנטים טכניים כמו חניה, נגישות, היכולת להתמודד עם פגעי מזג האוויר, היגיינה בשירותים ובמטבח ועוד. 

3. מנהלים מו"מ אסרטיבי מול הנהלת המקום עד אשר משיגים יעד ראלי ההולם את התוכניות שלכם.  

בשמחות חוגגים בלי חשבון 

זאת טעות נפוצה ביותר וכדאי להימנע ממנה. אירוע משמח הוא רגע חשוב עבור כולנו ויש לקח אותו ברצינות. עם זאת, עלינו לרסן את עצמנו ולנהל תקציב ההולם את היכולות הכלכליות שלנו בצורה שמרנית. אז לפני שמפוצצים את קופת הגמל כדאי לעשות חשבון מדוקדק לגבי יכולתנו האמתית ולא להיגרר להלוואות וספקולציות מיותרות על הצ'קים שתקבלו באירוע. 

לכן, תכנון האירוע נדרש להכיל גם תכנון כלכלי זהיר בכל פרט ופרט. אם צריך עדיף לחתוך בכל מה שלא באמת חשוב כמו כניסה מפוארת עם לימוזינה, הפרחת יונים וכדומה. למידע נוסף על מחירי גני אירועים כנסו כאן ותתחילו להשוות מחירים בין מקומות.

המשיכו לקרוא את הכתבה איך בוחרים גן אירועים שתעזור לכם למצוא מקום מתאים לאירוע שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:
איך לבחור אולם אירועים


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.