סגור תפריט X

איך בוחרים גן אירועים

רבים מעדיפים לקיים אירוע בגן אירועים. יש לכך יתרונות רבים וכשמחפשים היטב ניתן למצוא מקומות נהדרים במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס. עם זאת חשוב להבין שהמחיר אינו חזות הכל ואכן במקרים רבים מאחורי המחיר מסתתר קאצ' קטן שכדאי להכיר. הכירו מספר כללי אצבע חשובים שיעזרו לכם לבחור בין מגוון גני אירועים מקום מתאים, איכותי ובמחיר שפוי:

תיזמון זה הכל – ככל שתקדימו לשריין לעצמכם מקום, כך תוכלו להשיג לעצמכם יותר כושר תמרון במו"מ. פקטור חשוב נוסף הוא זמן האירוע על פני השנה. תקופת הקיץ בתחום האירועים נחשבת ללוהטת וכדאי להימנע ממנה ככל האפשר, בעוד שהחורף מהווה הזדמנות נהדרת לחובבי המציאות. אז אם אתם באים בגישה גמישה וללא ממהרים לסגור עניינים מהר, תוכלו למצוא לעצמכם דיל נוח ובמקום מומלץ.

כשרות – מדובר בנושא רגיש. ככל שהדרישות לכשרות גבוהות יותר, כך תידרשו לשלם בהתאם. אך אם אתם ואורחיכם אינם מקפידים על קלה כחמורה, תוכלו למצוא גני אירועים עם "כתם" ואלה ישמחו לסגור אתכם אירוע במחיר נוח. מדובר במקומות שאין להם תעודת הכשר מושלמת, אך אין באמת בעיה שכן ביכולתכם לשלב באירוע קייטרינג עם הכשר חזק. 

לא מתפשרים על מה שחשוב באמת – זכרו! אתם מעוניינים לקיים אירוע שמייצג אתכם ואת עולם הערכים שלכם. לכן, יש לקבוע ביניכם מה חשוב באמת עבורכם. לא כדאי להגיע לסיבוב חיפושים בין גני אירועים כשאתם לא סגורים על עצמכם ויש קונפליקט. אין הדבר אומר שיש לפצוח בקרב גדול, אלא דווקא להיפך, יש להגיע להסכמה המבוססת על כבוד והבנה הדדיים. הסכמה והבנה מהווים את מה שחשוב באמת ומהווים אוויר לנשימה כזוג וכמשפחה. 

מיקום האירוע – עניין המיקום הוא חשוב שכן מצד אחד אתם מעדיפים מקום קרוב אליכם, אך כדאי לקחת בחשבון שעבור אחרים עלולה להיווצר בעיה. אם אתם גרים במקום מרוחק יהיה הוגן ביותר לכוון את האירוע שלכם למיקום יותר מרכזי. אם אתם גרים באזורי קונפליקט, אולי יש לשקול מיקום מלחיץ קצת פחות עבור אורחים שאינם רגילים לחוויות ציוניות לוהטות. כמו כן, כדאי להיזהר ממקומות הממוקמים בלב שדות וכרמים. עם כל הכבוד לפסטורליה, לא כולם עברו קורס ניווטים ולכן עלולים לאבד את דרכם בקלות. 

חיפוש יעיל ונרחב

כשיש כל כך הרבה גני אירועים כדאי לבצע חיפוש מהיר באינטרנט ולאתר רק את הפנינים שבאמת מתאימות לכם. בעזרת מנוע החיפוש המתקדם שלנו תוכלו לאתר בדיוק את מה שאתם צריכים ולסגור על המקום פגישה. תתחילו לחפש כאן עכשיו ותתחילו לקבל הצעות מתאימות בלבד. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.