סגור תפריט X

כלים שיסייעו לכם לבחור אולם אירועים

בחירת אולם אירועים לצורך חגיגת אירוע פרטי, כנס, אירוע חברה או אירוע מסוג אחר עשויה להיות מורכבת. שפע אולמות האירועים הפזורים על פני הארץ מציעים שירותים שונים וכל אחד מעיד על כך שהוא אולם האירועים בו כדאי לחגוג – הוא ולא אחר.

 גם במקרה זה – של אולמות אירועים, עידן השפע תורם ומקשה, שכן במידה שמעוניינים לבחור אולם אירועים, יש לבחון מגוון פרמטרים, לערוך השוואות ולרשום את המאפיינים של האולמות כדי שלא לשכוח מהן החזקות והחולשות של כל אופציה.

בדרך לבחירת אולם אירועים - עוצרים לקבל מידע

במידה שהחלטתם לחגוג אירוע ואתם מחפשים אולם אירועים, תוכלו להיעזר בכלים שונים. נציין 3 כלים שיוכלו לסייע לכם לקבל את האינפורמציה הדרושה לצורך קבלת החלטה נכונה:

1. בקשו המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם – פנו אל אנשים אמינים וחסרי אינטרסים ובקשו מהם המלצות על אולמות אירועים. חשבו על כך - זו לא חכמה לפנות לירקן ולשאול אותו על טיב העגבניות שהוא מוכר, שכן ברור שאותו ירקן ישבח ויהלל את הסחורה שלו. המלצה מאדם אמין תבטיח לכם מידע אמיתי שיאפשר לכם לקבל החלטה נכונה. הסובבים יכולים להיות חברים, קרובי משפחה או מכרים שהוזמנו לאולמות אירועים או ערכו אירוע בעצמם. אותם אנשים יוכלו גם להמליץ לכם באילו אולמות אירועים לא לבחור ולמנוע מכם לבצע טעויות.

2. גוגל ופייסבוק – גוגל – מנוע החיפוש הפופולרי והרשת החברתית המובילה – פייסבוק, מאפשרים לנו לקבל מידע נרחב ביותר על שפע תחומים. חיפוש אולמות אירועים בגוגל והצלבת מידע עם דפי עסק בפייסבוק וקבוצות רלוונטיות, יאפשרו לכם לקבל מידע ממספר זוויות. בדפי עסק רבים תוכלו לקרוא המלצות של לקוחות, במקרה זה חשוב שתתייחסו לנאמר אך שתיקחו את הדברים בערבון מוגבל משום שלעיתים ההמלצות אינן אמיתיות. באינטרנט ובפייסבוק תוכלו לקבל גם מידע בסיסי (מיקום, דרכי הגעה, תמונות של המקום ומידע נוסף) וגם מידע מעמיק יותר. אם אחד מאולמות האירועים או מספר אולמות אירועים השאירו עליכם רושם חיובי, תוכלו ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים.

3. פורטלים – פורטלים שעוסקים באולמות אירועים יסייעו לכם להתמקד. באמצעות הפורטלים תוכלו למצוא אולמות אירועים באזורים ספציפיים, להגיע ישירות לאתרים על ידי הקלקה זריזה, לקבל את מספר הטלפון של המקום, לצפות בתמונות ולקרוא חוות דעת (גם במקרה זה רצוי להתייחס להמלצות בערבון מוגבל). פורטלים מסוימים יאפשרו לכם להתמקד עוד יותר ולבחור את האזור, מספר המוזמנים וסוג האירוע. חלקם יציעו גם מידע בנוגע לאולמות אירועים שמציעים מבצעים משתלמים.

*טיפ לסיום: רשמו לעצמכם מספר אולמות אירועים שנראים לכם מתאימים והגיעו אליהם פיזית כדי לבחון אותם במו עיניכם ולא דרך עדשת המצלמה. בין היתר, בחנו את העיצוב, הסגנון, השירותים וצוות העובדים.

אולי יעניינו אתכם: 

אולם אירועים במרכז

אולם אירועים בירושלים


התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.