סגור תפריט X

4 סגנונות חתונה ששווה להכיר

איזו שמחה! איזו התרגשות! החלטתם להתחתן! הדבר הראשון שנאחל לכם זה הרבה מזל טוב והרבה אהבה.

לצד השמחה וההילולה שמתלוות להחלטה להתחתן, אתם עתידים להיכנס לתקופה שעשויה להיות מעט לחוצה משום שכפי שאתם יודעים – ארגון חתונות הוא לא משימה פשוטה. תוכלו להפוך את משימת ארגון החתונה להרבה פחות מלחיצה ומורכבת אם תגיעו להסכמות בנוגע למספר נושאים מרכזיים וביניהם – סגנון החתונה שלכם.

כדי לעשות מעט סדר בדברים החלטנו לרכז בפניכם 4 סגנונות חתונה ששווה להכיר לפני שמקבלים את ההחלטה.

לבחור את סגנון החתונה שמתאים לכם – 4 סגנונות מדליקים של חתונות

1. חתונה הפוכה – למרות שלוחות הזמנים ברוב החתונות מתקיימים בסדר מסוים, חשוב שתזכרו שיש לכם את האפשרות "לפרוץ" את הסדר האירועים שברוב המקרים כולל: חופה, אכילה ולאחר מכן ריקודים והגשת קינוחים. בחתונה שלכם אתם הבוס ואתם קובעים את הסדר. מתחשק לכם להתחיל את האירוע בריקודים ורק לאחר מכן לערוך חופה? זוהי זכותכם המלאה! לא בא לכם שהאורחים ישבו סביב שולחנות? זכותכם! בקיצור – זה האירוע שלכם ואתם יכולים לקחת אותו לאן שתרצו ולהפתיע את האורחים שלכם שיכול להיות כבר השתעממו מהסדר המוכר שמאפיין חתונות.

2. חתונה אמריקאית – כולנו ראינו את החתונות האמריקאיות מהסרטים. ברוב המקרים החתונות נערכות בכנסיה ובהמשך נערכת מסיבה בשטח ירוק וביום שמשי, לשם כך יש לבחור גן אירועים. כאן נעצור ונגיד שהחתונה לא צריכה להתקיים בכנסיה, אך אפשר לקחת רעיונות רבים מסגנון החתונה האמריקאית. אפשר למשל לבצע את המעבר הרומנטי בו הורי החתן והכלה מלווים אותם לחופה (אפשר גם לבחור במלווים אחרים), אפשר לנגן את מארש החתונה המוכר ואפשר להציב ספסלים מול החופה. כמו כן, הכלה יכולה לזרוק את הזר לעבר חברותיה. המוזיקה שתתאים לחתונות אמריקאיות היא כמובן פופ וג'אז והאוכל? ניחשתם נכון – אמריקאי, כך שהוא יכלול בין היתר בשרים איכותיים על האש.

3. חתונה כפרית – חתונה כפרית – כשמה, לא תתקיים בתוך אולם אירועים, אלא באזור כפרי וירוק בו האווירה רגועה. חתונה כפרית תתמקד ברומנטיקה וצניעות באופן מיוחד, היא לא תהיה פחות מרשימה או זולה מחתונות אחרות אך היא תהיה יותר מחוברת לטבע וכפי שצוין – תעביר מסרים של חגיגה , שיתוף ואהבה. אפשר לחגוג חתונה בסגנון כפרי במושבים, קיבוצים וישובים שונים ברחבי הארץ, באזורים פסטורליים וירוקים. כמו כן, ניתן לחגוג את החתונה בטבע, במקומות בהם החוק מתיר לחגוג חתונות. במקרה שבוחרים בסגנון זה, יש לבחור בחברה שמתמחה בארגון חתונות בסגנון כפרי ומנוסה בארגון חתונות בשטח.

4. חתונה בסגנון אורבני – חתונה אורבנית היא ההיפך המוחלט מחתונה בסגנון כפרי. סגנון החתונה הפך להיות פופולרי ביותר במהלך השנים האחרונות. חתונה אורבנית תתרחש בעיר הגדולה, בין אנשים שרצים מסידורים לסידורים, בין הבניינים והרכבים ובמילים אחרות – בתוך האקשן והבלגן שמאפיין את השגרה של כל מי שחי בעיר. גם שמלת הכלה בחתונה האורבנית יכולה להיות הרבה פחות רשמית משמלות החתונה שרואים בחתונות אחרות. אפשר גם לערוך את החתונה בעיר או ברחובות בהם הכלה או החתן גדלו.

הדבר החשוב ביותר בבחירת סגנון החתונה הוא לבחור בסגנון שמתאים לכם. שיהיה לכם הרבה מזל טוב!

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.