סגור תפריט X

גני אירועים בצפון שכולכם חייבים להכיר

טיילנו באזור הצפון וביקרנו בגני אירועים מרשימים ויפים המציעים יופי ופאר לאירועי יוקרה. עם טעם טוב בפה וחוויה מרעננת ומהנה החלטנו לשתף גם אתכם. אז מי הם גני האירועים בצפון שכולכם חייבים להכיר? בואו נתחיל...


הסיינדה

מי שמחפש גני אירועים בצפון שמציעים גודל ופאר, הרי שכדאי לו להכיר את הסיינדה. אחוזת הסיינדה בבית שאן היא מקום גדול לאירועים במלוא מובן המילה. כשמחפשים מקום רחב ידיים לאירועים עם הרבה מוזמנים ובאווירה יוקרתית, להסיינדה יש בהחלט מה להציע לכם. המתחם מהווה קומפלקס של אולמות וגני אירועים עם תפוסה מקסימלית של 1,500 מוזמנים. המתחם ממוקם בעמק בית שאן המוכר בקסמו, עם שפע מעיינות, סביבה כפרית ונוף הררי צפוני. המקום מציע מתחמים סגורים וכן פתוחים שמאפשרים לכם לחגוג אירועים עסקיים ומשפחתיים הכוללים חתונות, אירועי מצווה, בריתות, חינה וכן מסיבות. החניה מרווחת והלובי במקום מהווה אטרקציה בפני עצמה, עם עיצוב ייחודי של אי לבן בוהק המעורר תחושת רוגע ואינטימיות ברגעי המפגש הראשונים. כמו בגני אירועים בצפון נוספים, תוכלו ליהנות מגן פורח ירוק ומלבלב המשקף את אופיו של המקום, לרגעים נעימים ושקטים ובפינות חמד נוחות. האולמות מאובזרים במיטב טכנולוגיות התאורה, הגברה, אפקטים ועוד. העיצוב המודולרי במקום מאפשר לכם לקיים אירוע המותאם לכם באופן אישי, לחוויית אירוע מושלמת, לכם ולמוזמנים שלכם. הקולינריה במקום שומרת על הקו היוקרתי והעצמתי שמשדר המקום, ומציעה טעמים ישראליים מלוטשים.


גני אליזה

מבין גני אירועים בצפון כדאי להדגיש את גן האירועים גני אליזה. אי שם בסביבות בנימינה, בין כרמים ומטעי אפרסק, מחכה לכם מתחם אירועים מכובד שמציע לחוגגים גן אירועים ואולם. המקום הוא פנינה ישראלית איכותית, בסביבה קסומה המתאימה למגוון אירועים חגיגיים. חתונות, בריתות, אירועי מצווה, אירועים עסקיים ותדמיתיים שונים הופכים לחוויה בלתי נשכחת במקום שכולו חלום. המקום שם דגש על קולינריה איכותית, שופעת ומגוונת המתבצעת עם חומרי גלם איכותיים וביצוע מלוטש בידי השף במקום. כבר בקבלת פנים יוכלו האורחים שלכם ליהנות מטעמים מרעננים המוגשים בבר, בהמשך הבילוי יעברו מסע של טעמים וחוויות שמשחקים עם כל החושים. בחוץ ימתין לאורחים שלכם גן קסום הטובל בירק, לרגעים אינטימיים ומרעננים. אולם האירועים והגן מעוצבים היטב ומתוכננים להעניק לכל אירוע את הדגש המיוחד שלו. במקום יש ציוד סאונד מתקדם, תאורה וכן אפקטים נוספים המעצימים את תחושת החגיגיות במקום, ומחזקים את הרושם שאתם רוצים ליצור באירוע שלכם. אוהבים פינוקים? כיום כבר לא צריך לקיים אירוע במרכז שכן, גני אירועים בצפון מציעים יותר. בגני אליזה החתן והכלה יכולים לפרוש לסוויטה מלכותית שהמקום מציע. בסוויטה תמצאו כל מה שצריך בכדי להתפנק, לנוח ולבלות רק שניכם.


בקתה ביער

גני אירועים בצפון יש הרבה, אך אם אתם מחפשים מקום מיוחד ביערות הכרמל, הרי שבקתה ביער יכולה בהחלט לסקרן. בקתה ביער היא מקום קסום באווירה אירופאית לאירוח של עד 600 אורחים. חולמים על אירוע חורפי? המקום נבנה מהריסותיו של בית עץ ישן ומקרין סגנון אירופאי שמתאים לכל עונות השנה. ניכר שהמעצבים עשו מאמץ להפוך את המקום לסביבה חמימה וכובשת שמתאימה למגוון אירועים כמו חתונה, מצווה, בריתות, אירועים עסקיים ועוד. החוויה של בקתה ביער מתחילה כבר בחנייה מרווחת השופעת צמחיה. בהמשך תעברו דרך שבילים ותיכנסו למתחם עץ מרווח וסגור, המקרין אותנטיות העושה רושם עז על הנוכחים במקום. גני אירועים בצפון מציעים כיום הרבה יותר ובקתה ביער לוקח את העניין צעד אחד קדימה. המקום מחולק לאזורי בילוי שונים שמתחברים למקום אחד גדול. במקום תמצאו בר אקזוטי ענק שממוקם על רחבת דק גדולה. כמו כן, תוכלו לבלות ב"בית קפה צרפתי" שפתוח במהלך האירוע, פרגולה גדולה ומדשאה. ראויים לציון גם את הגן המקורה שניתן לפתיחה באמצעות מנגנון חשמלי, ומתאים לכל מזג אויר, וכן אזורי ישיבה אלטרנטיביים. לא די בכך שכן יש את מועדון הבקתה המדהים שמכיל כל טוב לאירוע.


הינומה

מבין שפע גני אירועים בצפון חשוב להכיר את הינומה. גן האירועים הינומה מבטיח לכם אירוע בלתי נשכח באחד משני אולמות האירועים שמציע המקום. אולם פנינה נותן לכם מרחב של עד 500 מוזמנים ואולם הילה הגדול יותר, מאפשר לכם אירוח של עד 1,500 מוזמנים. בהינומה מציעים לכם מקום מפואר ומעוצב לעילה ולעילה, לרבות שולחנות עשויים מעץ מלא, כיסאות תואמים וכן ווילונות. אא.. רגע! ראוי לציין גם את הבר המרכזי שמשלים את התמונה המכובדת והמרשימה. במקום תוכלו לקיים מגוון אירועים כמו חתונות, מצוות, בריתות, אירועים עסקיים ועוד. המתחם עצמו הוא מודולרי כך שניתן לבצע הפקה מדויקת לצרכים שלכם, בכל עונות השנה, במתחם פתוח או סגור לבחירתכם. את זאת תוכלו להגשים בעזרת צוות הפקה מקצועי, עם ניסיון של 15 שנה בתחום. גני אירועים בצפון זה לא מה שהיה פעם ונכון הדבר במיוחד בכל הקשור להינומה, שם יודעים לקחת את האירוע שלכם למקומות נהדרים. במקום יש את כל מה שצריך בכדי לקיים אירוע מכובד, מרשים ותואם את המטרות שלכם בעזרת ציוד סאונד מתקדם, תאורה ואפקטים נוספים. הקולינריה במקום שומרת על הקו המשובח ונותנת לכם שפע ואיכות המופקים מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.