סגור תפריט X

כיצד תנהלו בקלות את האירוע שלכם

מחפשים אולמות אירועים בשרון? תכנון אירוע רב משתתפים, עלול להראות אתגרי ואף מאיים. עקרונית, אם מתנהלים נכון מהר מאד מתברר שמדובר בחוויה נחמדה שבה הכול זורם במהירות וכיף ואתם אפילו מצליחים ליהנות מהתהליך. איך? פשוט פועלים לפי הסדר הנכון:

1. הגדרת צרכים ויכולות

2. חיפוש מקום לאירוע ברשת

3. פנייה טלפונית למקומות מתאימים

4. חקירה אינטרנטית מקיפה

5. קביעה ויציאה לפגישות

6. סגירה עם מקום שמתאים לצרכים והיכולות שלכם

7. פניה לספקי שירותים נוספים בדרך דומה

8. ווידוא הגעה מול האורחים

9. והכי חשוב - הרבה פינוקים נחמדים בדרך..

כל שנותר אחרי ההכנות הוא לצאת לאירוע שלכם וליהנות מכל רגע. נשמע פשוט מידי? כשהכול מסודר בפשטות, בהסכמה רחבה ובשמחה, אי אפשר ליפול. אתם שמחים ונינוחים, האורחים מרגישים את השמחה שלכם והאירוע זורם בכיף בדיוק כפי שדמיינתם מהרגע הראשון. 

סיוון ותמיר מנתניה מספרים

הכרנו באוניברסיטה ומהר מאד עברנו לגור ביחד. אנחנו זוג שמאד אוהב מוזיקה ושנינו מנגנים על כלים, לכן כשהחלטנו על חתונה היה ברור לנו שהאירוע הולך להיות קצת שונה. דבר ראשון בחרנו באולמות אירועים בשרון. הסיבה לכך הייתה פשוטה, זה ליד הבית ומספיק קרוב לכולם (יחסית..). ההורים של סיוון גרים בדרום ואילו שלי בצפון, כך שאפשר לומר שכולם נדרשו להתפשר פה למעט אנחנו..

מכיוון שהיה לנו ברור מהרגע הראשון מה אנחנו מחפשים, אז הכול היה קל. נכנסנו למאגרי מידע ברשת וביצענו חיפוש ממוקד תחת הביטוי "אולמות אירועים בשרון". עם רשימת אורחים מצומצמת (למורת רוחם של ההורים..) מיד איתרנו את כל המקומות בשרון שמציעים סטנדרט גבוה, מספר אורחים מתאים והכי חשוב מחיר נוח. על הדי ג'יי וויתרנו לחלוטין והבאנו את החברים שלנו שיעשו לנו "שמייח" עם כלי נגינה, ריקודים והרבה אלכוהול. האורחים שמחו מאד בשמחתנו והיו נדיבים עם הצ'קים כך שאת החיסכון הכספי שנוצר תרגמנו לטיול קטן ומרענן באירופה. לאחר שחזרנו יצרנו קולאז' תמונות ושלחנו לכל האורחים שלנו כשי. 

פזית ותומר מכוכב יאיר

אנחנו גרים כבר שנים ביחד ולא תכננו חתונה בכלל, אבל מאד רצינו לרצות את ההורים ובמיוחד את הסבים משני הצדדים שהחלו לגלות התעניינות מוגברת בנושא. לכן, את החתונה הרשמית עשינו בבית הכנסת בישוב בליווי ההורים, סבים וסבתות, אחים וזהו. לאחר מכן, הזמנו את המשפחה המורחבת לאירוע. בהתחלה התלבטנו בין אולמות אירועים בשרון או גן, אך בסוף הלכנו על גן אירועים, פשוט כי מצאנו מקום שהציע לנו מחיר זול (אבל ממש זול) בגלל בעיית כשרות קטנה. העניין לא רלוונטי עבורנו מאחר וכבר התחתנו, כך שהזמנו קייטרינג עם תעודות כשרות ללא דופי ובכך ריצינו את כולם. 

מסיפורים ששמענו, חתונה זה קריעת ים סוף. אין לנו מושג מה הביג דיל פה. מבצעים חיפוש ברשת, קובעים פגישות עם מספר מקומות וסוגרים. את השאר עזרו לנו לסגור כבר בגן האירועים. הם מכירים הרבה ספקי שירותים ויודעים להמליץ. 

מחפשים בקלות ומהירות במאגר מידע חזק

די קל לסגור עניינים לאירוע שלכם כשעושים שימוש במאגר מידע ייעודיי לתחום האירועים. מערכת מידע טובה נדרשת להיות מקיפה, עדכנית ואמינה. טנקום מציעה לכם גישה מלאה למאגר מידע וזאת ללא עלות וללא התחייבות. מנוע החיפוש המתקדם מאפשר לכם לבצע פילוחי שוק וסינונים, בדיוק על פי הצרכים שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ולחפש אולמות אירועים בשרון, ולחפש נתונים נוספים כמו: מספר משתתפים, חוות דעת של לקוחות קודמים, כשרות ועוד. כל שנותר הוא להזין פרטי התקשרות בכל המקומות שמוצאים חן בעיניכם ולהמתין להצעות.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.