סגור תפריט X

אולמות אירועים בצפון

מתלבטים לגבי אירוע בצפון? יש שפע של אולמות אירועים בצפון, גני אירועים פסטורליים וגם לא מעט מרחבים טבעיים שופעי ירק ומים. עם שפע אפשרויות רחב כל כך, אין פלא שקשה להחליט. הדבר נכון במיוחד בשנים האחרונות בהן אנו עדים לטרנדים שונים בתחום האירועים הבאים לשים דגש על מקוריות, יחס אישי, תזונה ועוד.

אחת ההחלטות הראשונות שיש לקבל בעניין האירוע שמתכננים היא אופיו. האם אנו מעדיפים אולם אירועים סגור? גן אירועים? ואולי אנחנו בכלל מעדיפים ללכת על משהו שונה לגמרי כמו אירוע בטבע? מדובר בהחלטה משמעותית המשפיעה לא רק על אופי האירוע, אלא גם על מימונו ועל עניינים לוגיסטיים הנלווים אליו. 

מאזנים בין צרכים ורצונות

עם הפתיחות המרעננת והדגש על ביטוי אישי של העידן העכשווי נדרשת להגיע גם אחריות, שכן אין מדובר באירוע שהוא רק שלנו ויש גם להתחשב באורחים. אם אתם מעוניינים בכנות שכל קשת האנשים בחייכם יוכלו לשמוח אתכם ביחד עליכם לאפשר להם לעשות זאת בקלות, בנוחות ובביטחון. לכן קסומים ככל שיהיו, אירועים במטעי בננות, בנחלים, בחורשות וכדומה, עלולים להפוך ללא-נעימים עבור אנשים מבוגרים, נשים הרות, משפחות עם תינוקות, בעלי מוגבלויות וכו'. 

כמו כן, חשוב להבין שאירועים בטבע עלולים להשתבש בקלות בשל שינויי מזג אוויר, פקחים, פעילות של אנשים נוספים בסביבה ועוד. אירועים בטבע מהווים גם לא מעט כאב-ראש לוגיסטי המטופל על ידי חברות מתמחות בתחום. עלויות האירוע מכסות אתגר זה ולכן בדרך כלל באירועים אלה אין כל חיסכון כספי, נהפוך הוא.

לכן, גם כיום רבים יבחרו ללכת על אולמות אירועים בצפון, במרכז או בדרום וזאת בעיקר לפי נוחות אורחיהם. כך שאם אתם גרים בצפון והמשפחה ממוקמת במרכז, יש מצב שכדאי להעביר את האירוע ולחפש אולמות אירועים בשרון ולמצוא פשרה סבירה בין הצדדים. 

חוגגים בראש שקט וחוסכים

בעשורים האחרונים ישנה מגמה מסוימת של העדפת גני אירועים על פני אולמות. הפנטזיה על מרחבים פתוחים וירוק בעיניים עושים את זה לכולם, עם תאורה רכה, מפלי מים ותחושה של "היי סוסייטי". עם זאת, אין כלל הכרח לכך שכן מדובר בעלות נוספת שעלולה להכביד על התקציב ולהעיק זמן רב אחרי שהאירוע מסתיים. האורחים שלכם הגיעו עבורכם ובשביל לשמוח אתכם וכל עוד המקום נעים ואסתטי, פחות חשוב להם אם הם יושבים בגן או באולם. בכל אופן, אם אתם חושבים על אירוע בגן, חשוב לזכור שחילופי העונות עלולים לתעתע וגם אם תכננתם אירוע בסתיו או באביב אתם עלולים למצוא את עצמכם במזג אויר חורפי או שרבי ואורחים שמחפשים מפלט מגשם, רוח או שמש קופחת.

על כן, אם אתם חסים על כיסכם או חוששים מפגעי מזג האוויר אולמות אירועים בצפון מציעים יתרון ברור של עלות, נוחות וכן ודאות. בנוסף לכך, לאולמות רבים יש מרפסת רחבת ידיים בה האורחים יכולים להתפנות בכל עת לנשום אוויר צח ולנהל שיחה קלה עם קרוביהם. עניין זה הובן זה מכבר ורבים, טובים ואף בעלי ממון, נוהרים חזרה אל אולמות האירועים. ניתן כיום למצוא אולמות אירועים בצפון עם קונספט מגוון ואיכותי, המקרינים יוקרה וטעם טוב המכבדים את האירוע לא פחות מכל גן אירועים.

חוגגים ושומרים על פרופורציות

תתארו לעצמכם את האירוע שלכם.. מצוין! עכשיו תעלו את כל הנקודות על הכתב. כמה אורחים יהיו? מה העלות בה תוכלו לעמוד? איזה אוכל תרצו שיוגש? איזו מוזיקה תושמע ברקע? ועוד. עם רשימה מוצקה ביד צאו לדרך וקבעו פגישות עם נציגי  אולמות אירועים בצפון, בדרום או במרכז על פי החלטתכם. 

די מהר תכירו אפשרויות נוספות שיכולות להוסיף לאירוע, אך קחו בחשבון שכל תוספת שירות מנפחת את המחיר ומעמיסה עליכם. לכן, מידי פעם תעברו על הרשימה הראשונה שיצרתם – זהו החזון האמתי שלכם, היצמדו אליו ואל תתנו לשום דבר להסית אתכם מלהגשים את מה שחלמתם לעשות! זכרו שעוד שירותים ופינוקים אינם בהכרח תורמים לשמחה עצמה וכדאי לשמור על פרופורציות, זהו רק אירוע, משמח ככל שיהיה.

אירוע מיוחד במינו

רוצים את האירוע הכי מיוחד, הכי מהמם והכי גרנדיוזי? עזבו, עדיף שלא... זכרו שאתם חוגגים עבורכם ועבור קרוביכם ולא כדי לנצח בתחרות אירוע השנה. לכן, אתם לא מחויבים לייחודיות וגם אירוע "רגיל" יכול להיות מיוחד מאוד כשכולם נהנים ביחד. דרשה שהסבא מקריא על כוס יין ונכתבה מהלב יכולה להעניק אושר רב לחוגגים וערך גדול מכל אטרקציה אחרת. 

למרות זאת, אם יש לכם "קטע", בהחלט יש מקום לחלוק אותו עם כולם. טבעונים, צמחונים, רקדנים, קוסמים, אתלטים, זמרים ועוד יכולים להפוך את האירוע שלהם למשהו בעל גוון אישי חזק. תנו את הקטע שלכם ואנו נשמח אתכם ועם הייחודיות שלכם מכל הלב. בעניין זה כדאי לסייג ולומר שמזון הוא עניין רגיש. לא כדאי להתעלל באורחים רק בגלל שהחלטתם לפצוח ב"דיאטת פליאו" לפני שבוע או לתת להם להתייבש עם ערימת גרגרים עתירי אנטי אוקסידנטים. נכון הדבר גם לגבי מוזיקה. אם המוזיקה האהובה עליכם היא רעש צורם עבור אחרים, אז עדיף ללכת על טעמים כלליים ופחות עוצמתיים ואת הטראנסים לשמור לאפטר פארטי. למידע נוסף על אולמות אירועים בצפון היכנסו לאתר טנקום.



אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.