סגור תפריט X

כיצד מאתרים אולמות בשרון?

גרים באזור השרון? כן או לא דבר אחד בטוח,  אירוע משפחתי, חברתי, עסקי ותדמיתי עדיף בדרך כלל לקיים בסביבה הקרובה אליכם או במקום הקרוב באופן יחסי למוזמנים. נכון הדבר במיוחד כאשר יש לכם מוזמנים המתקשים לנייד את עצמם כמו אנשים מבוגרים, נשים הרות, בעלי מוגבלויות וכן גם הורים טריים. 

לכן, אם אתם ממוקמים בשרון הרי ברור שתעדיפו פשוט להישאר בסביבה. יש שפע של אולמות אירועים בשרון וחלקם ברמה ממש גבוהה. השרון נמצא במרכז כך שהגישה נוחה למוזמנים, לרבות אלה המסתמכים על תחבורה ציבורית.

בוחרים אולמות אירועים לפי התאמה אישית

לפני שמתחילים בחיפוש כדאי מאד לברר בדיוק מהם הצרכים, יכולות והרצונות שלנו ושל כל מי שמעורב בעניין. לפיכך, דבר ראשון יש לעשות שיעורי בית ולגבש תכנית שתעזור לנו לכוון נכון את החיפוש. בכדי לבצע זאת עלינו לדעת כמה אורחים נזמין ומהי מסגרת התקציב. 

לפיכך, הכינו רשימת אורחים פוטנציאליים וקצצו 15 אחוזים מהם שכנראה לא יגיעו. רשימה זאת מהווה סיכום רשימות נפרדות שהכינו כל המעורבים (בני הזוג, הורים ואף סבים וסבתות) והיא צריכה להיות מצומצמת ככל האפשר. בנוסף תבצעו הערכת תקציב המורכבת מהסכום שתוציאו מהכיסים וכן כ 200-300 ₪ מכל אורח. עם רשימת אורחים מוערכת ביד ותקציב, כבר אפשר לעשות את הצעד הבא ולהתחיל לחפש בין אולמות אירועים בשרון, בשפלה, ירושלים ועוד. 

מכינים רשימת מקומות פוטנציאליים

חיפוש ראשוני נבצע כמובן ברשת. יש דרכים שונות לבצע חיפושים שאותם כדאי להכיר:

חיפוש ישיר בגוגל – בחיפוש זה נזין ביטויי מפתח, כמו "אולמות אירועים בשרון" ונגיע ישירות לאתרי אולמות האירועים. מדובר בחיפוש לא כל כך יעיל אך חלק מתוצאות החיפוש יובילו אותנו לאינדקסים כללים וכן ייעודיים לתחום האירועים בלבד. 

אינדקסים כלליים – מציעים מידע עסקי וצרכני עבור כל תחום הקיים במשק. בין היתר תוכלו למצוא מקומות ואף לרכז את החיפוש גאוגרפית על אולמות אירועים בשרון או כל מקום אחר. בנוסף, בחלק מהאתרים יש  גם מנגנון פידבק המשקף את רמת שביעות הרצון של לקוחות קודמים. מדובר בפיסת מידע חשובה עבורכם. 

אינדקסים בתחום – קיימים מספר אינדקסים גדולים המציעים מאגרי מידע מקיפים של כל נישת האירועים. חלק ממאגרים אלה מציעים גם כלי חיפוש שמאפשרים פילוחים על פי קטגוריות שונות, כמו כשרות, מספר מוזמנים מקסימלי, רמת שביעות רצון, עלויות וכו'.

מידע זה כוח. כל שנותר הוא להזין את כל המידע שחשוב לכם ולקבל רשימת אולמות אירועים העומדים בקריטריונים שלכם. 

קודם כל מתרשמים טלפונית

עם רשימה ביד, עליכם ליצור קשר עם המקומות שנראים לכם ולהתרשם מהדרך שהם מתנהלים מולכם. מקומות טובים יהיו נחמדים אליכם מהרגע הראשון ויציעו לכם מידע רלוונטי בשקיפות וללא משחקים. נראה לכם? לפני שאתם מתניעים את הרכב כדאי שתציצו באתר שלהם והתרשמו מהתמונות והסרטונים המוצגים באתר המקום. בנוסף לכך, כנסו לדף הפייסבוק שלהם ותעברו על הפוסטים. מקום טוב יקרין חיוניות גם פה עם שפע מידע, תמונות וכן תקשורת נעימה מול העוקבים. לאחר מכן, אתם מוזמנים להצליב מידע חופשי וכן מידע המופיע במאגרים נוספים ולהתרשם מהתמונה הכללית שעולה בעקבות כך. עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך, תוך ידיעה די טובה לגבי מה שאתם הולכים לפגוש. 

טנקום מציעה לכם גישה למאגר מידע עדכני ורחב בכל מה שקשור לאירועים. מנוע חיפוש מתקדם יעזור לכם לסנן בדיוק מה שאתם צריכים, תוך התרשמות מרמת הפידבק ממנה נהנה המקום, גלריית תמונות עדכניות ומגוון אמצעי התקשרות. מקום מסוים מצא חן בעיינכם? נהדר! כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטי קשר ויחזרו אליכם עם הצעת מחיר.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.