סגור תפריט X

איך לחסוך בהוצאות האירוע

"אירוע עושים עם כול הלב ובלי חשבון". הנחת מוצא בעייתית זאת מובילה להפקת אירוע יקר ולא בהכרח מוצלח. ניהול פזרני ולא ממוקד מוביל לעתים קרובות לתוצאה שלא לה קיוויתם. אירועים ניתן לעשות בכל תקציב ולהשיג בדיוק מה שאתם באמת רוצים וצריכים.

לכן, אירוע נכון בהחלט עושים עם כול הלב, אך יחד עם התנהלות מדוקדקת שמטרתה יותר מימוש המטרות שלנו ובפחות עלות. קבלו מספר כללים פשוטים שכדאי לשמור עליהם בדרך לאירוע מוצלח:

חותרים למימוש המטרות שלכם

"מתחתנים רק בגן אירועים". עצרו רגע קחו נשימה מה רע עם אולמות אירועים בשרון או במקום אחר במרכז? החיים הבוגרים דורשים מאתנו פשרות לכל אורך הדרך. במקביל, בהתנהלות נכונה הפשרות הופכות ליתרון גדול בתוצאה. הדבר תקף גם לאירועים הדורשים מסגרת התנהלות, שיתוף פעולה, הסכמה הדדית ומעשיות עד לתוצאה לה קיוויתם. לכן, עליכם לרקום חזון, תכנית פעולה ומסגרת תקציב.

יוצרים חזון משותף – חברים, חלומות זה חשוב ולא רק בלילה. חולמים על אירוע עם להקת ג'ז אמיתית? רוצים מקום שופע בירק? מפנטזים על מזון גורמה? אחלה! תדברו על החלומות והפנטזיות שלכם ביחד, זה נעים ועוזר לכם להירתם לפרויקטים משותפים. 

אוספים מידע ומתעדים – בכדי שהחלום לא יברח או יתרסק על קרקע המציאות, עדיף שתרשמו אותו ביומן שלכם. אין יומן? קדימה, קנו מחברת או קלסר ותתחילו לארגן חוצצים עבור ההצעות, מספרי טלפונים, הסכמים, לוחות זמנים, מטרות ועלויות. למה? מה זאת אומרת, בשביל להתאים את עצמכם לתקציב.

שומרים על תקציב – כל פרויקט משמעותי מתחיל מקביעת תקציב. בוחנים את הצרכים והיכולות וקובעים עלויות בהתאם. לכן הכינו רשימת אורחים, וקיבעו עלות על פי מחיר למנה וכן מחירים של כל ספקי השירותים כמו, די ג'י, סידורי פרחים, תאורה, צלם ועוד.

אין די בכך ועלינו לעשות מאמץ נוסף וליצור סדר עדיפויות. 

מוותרים על מה שפחות חשוב ומשקיעים במה שכן

אם לדוגמא נוותר על מה שפחות חשוב (כמו גן אירועים בחורף) ונלך על אולמות אירועים בשרון, השפלה או בכל מקום אחר שמציע לנו דיל טוב, כך נוכל להשקיע במה שחשוב לנו באמת. מדובר בעניין הנקבע על פי העדפות אישיות כמו מטבח עם תפריט מדהים, מקום עם נוף מהמם, או להקה שתעשה שמח.

בשביל לדעת על מה נוותר, עלינו לחזור אל תמונת האירוע הראשונית שלנו ולהחיות אותה. יכול להיות שיתברר שמשהו בכם השתנה במהלך החיפושים ועכשיו אתם מרגישים בשלים לשינוי. בהחלט לגיטימי! יש מקום לשינוי כל עוד הוא מגיע ממקום אמיתי ובהסכמה.

שאני אוותר? אין סיכוי!

בוויתור טמון חופש רב ואת זה אמרו חכמים לכל אורך ההיסטוריה. לעתים וויתור אינו וויתור כלל כי אחרי שעושים טיול קטן במקומות, מתברר שאין צורך להתעקש וגם אולמות אירועים בשרון או בצפון מציעים הרבה אווירה. עם זאת, צריך לדעת לוותר בחוכמה והדרך הנכונה לעשות זאת היא (שוב) באמצעות דמיון מודרך. עוצמים את העיניים ומדמיינים את האירוע שלנו עם ובלי. פעם עם התוספת הנחמדה שהציעו לנו רק ב 5,000 ₪ ופעם בלעדיה. נו, מה אתם מרגישים בעניין? 5,000 ₪ זה לא הרבה כסף כשאתם רוכשים שירות או מוצר נחוץ, אך הרבה מאד כאשר מדובר במשהו מיותר. עדיין לא סגורים על עצמכם? אין בעיה, תדמיינו שאיבדתם 5,000 ₪, כואב אא..?

מאגר המידע של טנקום מהווה אמצעי יעיל לאיסוף מידע ראשוני על ספקי שירותים לאירועים. מחפשים מקום? כנסו עכשיו ותתחילו לחפש אולמות אירועים בשרון, בשפלה, בצפון ובדרום והכול בקליקים בודדים. ממלאים נתונים חשובים ומקבלים תוצאות ממוקדות באופן מידי. זהו.. עכשיו יתחילו לזרום אליכם הצעות.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.