סגור תפריט X

דברים שכדאי לבדוק בפגישה עם אולם אירועים

מתעניינים בין אולמות אירועים במרכז? לאחר ניהלתם שיחות עם מספר רב של מקומות, החלטתם בשעה טובה להיפגש עם המתאימים ביותר. חשוב להבין שתכנון אירוע עלול לגזול לא מעט זמן ומשאבים פנימיים. כך שאם אתם רוצים לשמור על מוטיבציה וחשק לעוד, כדאי לכם לפעול ביעילות. אז לפני שאתם קובעים, כדאי לכם להציץ ברשימה ולנסות לארגן אותה לפי חתך גאוגרפי. במילים אחרות, עליכם לארגן לכם מסלול נסיעה בין המקומות ולתחום כל מפגש בזמן. 

עושים עבודת מחקר ברשת

מקום טוב הוא טוב תמיד ובכל מקום. עבודה בלשית קלה ברשת יכולה להניב לא מעט מידע על אולמות אירועים במרכז ששמתם עליהם עין. עוברים באתרים של המקומות ומתרשמים מהסיפורים, תכנים ותמונות. לאחר מכן כדאי לעשות סיבוב גם בדף העסקי. דף טוב בפייסבוק מכיל מידע מסקרן על המקום וחשוב מכך, מצליח לנהל אינטראקציה חיובית עם לקוחות ומתעניינים. 

בשלב הבא עוברים להצלבות. חפשו אזכורים ברשת והתרשמו מההתייחסות. שימו עין במיוחד על תביעות משפטיות, אזכורים בעיתונות ועוד. לאחר מכן כנסו לאינדקסים וחפשו פידבקים מלקוחות. לכלי הפידבקים יש חשיבות רבה ויש להיזהר מפידבקים מזויפים. לכן, כדאי לבצע חיפושים נרחבים ברשת ולהתרשם מעקביות המידע שמוצג לכם. אם באתר אחד המקום זוכה לסופרלטיבים ובאתרים אחרים אתם שומעים מנגינה אחרת לגמרי, הרי שמדובר במקום בעייתי. 

מפגש ראשון – התרשמות ומו"מ

המפגש הראשון נעשה במשרד המקום ובו אתם דנים על הנקודות החשובות שעולות משני הצדדים. המלווה שלכם יעשה לכם סיור קטן במקום ואתם תתרשמו מהמראה. אל תספקו בסיור הרגיל, היכנסו לשירותים ולמטבח ותתרשמו מרמת הסדר והניקיון במקום. 

זהו גם הזמן שיעלו כל הנושאים הכספיים וכן כל מה שקשור לספקי שירות נוספים. מפגש זה כדאי שיעשה תוך תיעוד מסודר של ההצעות השונות. עקרונית, לא כדאי לסגור באותו רגע ובמיוחד אם אתם מרגישים שמפעילים עליכם לחץ או מניפולציות רגשיות בעניין. דונו ביניכם בעניין ותנו לדברים להירגע, עד שתרגישו שזה "זה". לא מצאתם? לא נורא, יש הרבה אולמות אירועים במרכז, כך שאין מה לדאוג. 

מפגש טעימות – לא רק האוכל

לאחר שבחנתם מספר אולמות אירועים במרכז והתרשמתם מאחד במיוחד, זה הזמן לעשות את הצעד הבא ולבקש מפגש טעימות. המפגש יכול להתקיים בחדר צדדי במהלך אירוע אמיתי (עדיף) או כמפגש נוסף עבור כל המתעניינים. כך או כך, יש לכם הזדמנות להתרשם ולא רק מהאוכל. תביטו מסביב ותתרשמו מרמת ההתנהלות. האם העניינים מתנהלים בשקט? האם המלצרים שמחים לעזור, האם הדברים מאורגנים היטב? ועוד. 

גם במפגש זה כדאי להציץ בשירותים ולהתרשם האם המקום מצליח לשמור על הניקיון במשך כל האירוע. כדאי לעבור ליד המטבח ולרחרח. צעקות וריחות כבדים של בישולים מהווים סימן שלילי המאותת שאת הברדק משאירים סגור מאחור ולכם מספקים חזות אחרת.

החלטתם לסגור תאריך? עצרו רגע

יש מצב שתידרשו להתחייב על תאריך עוד לפני שעשיתם את מפגש הטעימות. לכן בהסכם כדאי לכם לדאוג שיהיה לכם סעיף יציאה נוח למקרה שתתאכזבו במפגש. במקרה וכבר נפגשתם, התרשמתם, טעמתם ואתם סגורים על עצמכם, אז כל שנותר הוא להתקדם לשאר הנושאים. די ג'י, צלם, תאורה, אלכוהול ועוד. 

חשוב להבין שאין אתם מחויבים לקחת את שירותי המטבח של המקום ויש לכם אפשרות להכניס קייטרינג מבחוץ. כך אתם מפזרים את הביצים שלכם על יותר מסל אחד. 

כנסו עכשיו למאגר המידע של טנקום ותתחילו למצוא אולמות אירועים במרכז שתפורים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד. נכנסים עכשיו ומקבלים רשימת מקומות ממוקדת. מצאתם מקומות מעניינים? אחלה. ממלאים פרטי קשר ומקבלים הצעות באופן מידי. 

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.