סגור תפריט X

היכן עדיף לקיים אירוע?

כל אירוע והסיפור שלו ובהתאם לכך נקבע את המקום המועדף עלינו. בכדי לקבל החלטה מושכלת לגבי האירוע שלנו, עלינו לאפיין את הצרכים והרצונות שלנו ולהעלות זאת על הכתב. אפיון אירוע עושה סדר בראש ותיעוד ההחלטות שלנו עוזר לנו לשמור על פוקוס בהמשך התהליך. באפיון נקבע מספר פרמטרים חשובים:

מספר המוזמנים – בקשו מכל המעורבים (בן הזוג, בת הזוג והורי שני הצדדים) להכין רשימת מוזמנים, תוך דרישה לצמצם אותה ככל האפשר. 

מגבלות – בעיקר נתרכז בכשרות ונגישות עבור מבוגרים, הורים טריים ובעלי מוגבלויות. חשוב להבין שלפאקטור המרחק יש חשיבות רבה ויש לקחת זאת בחשבון גם כן.

תקציב – כמה אתם מוכנים להשקיע באירוע שלכם? כמה כסף אתם חושבים שתקבלו כהחזר על ידי המוזמנים? מתוך הסכום שקיבלתם תשריינו בין 10 ל 20 אחוזים בצד לגיבוי. הסכום שנותר יהווה מסגרת התקציב שלכם.

אופי האירוע – לאופיו של האירוע יש חשיבות רבה בהרגשה של החוגגים ולא כדאי להקל בו ראש. עם זאת, לא כדאי גם להתאבד על הפנטזיות שלכם. לא חייבים להרים אירוע גרנדיוזי, ניתן לקיים אירועים בסגנונות שונים ולשמור על מסגרת התקציב.

מה עדיף גן או אולם אירועים?

עקרונית, עבור אירועים גדולים יש יתרון מסוים לגן אירועים. גני אירועים מציעים מרחב ואווירה כפרית אך בדרך כלל עולים יותר. רבים יעדיפו לוותר על היציאה מהעיר היות וצמחיה עושה להם פריחה. אולמות אירועים במרכז מציעים מקום נגיש תחבורתית והתאמה למגוון צרכים. אם אתם בקטע של סטייל תוכלו למצוא ממקומות מעוצבים לעילה ולעילה ובכל סגנון שתחפצו בו. לגבי מזון, אין חובה להתפשר כלל, יש מקומות המציעים מטבח איכותי ביותר ואם גם זה לא מספיק אז מביאים קייטרינג חיצוני לבחירתכם. 

בקיצור, גני אירועים עדיפים בגודל והכפריות ואולמות בקרבה והמחיר. דבר אחד בטוח, לאורחים לא באמת אכפת, הם באים בכדי לשמוח בשמחתכם באירוע שלכם.

עדיף קרוב או רחוק?

רבים מעדיפים לבחור מקום קרוב אליהם. הסיבה לכך אינה רק נוחות אלה רצון שהמוזמנים יכירו את סביבת החיים שלהם. הכול טוב ויפה, הבעיה מתחילה כאשר החוגגים גרים רחוק. כמה רחוק? מדינת ישראל היא מקום קטן יחסית כך שאין באמת מקומות רחוקים, אבל לאתגר את האורחים שלכם עם נסיעה לאילת או קריית שמונה יחשב ללא ספק כמוגזם ואף מעליב.

לכן, את מיקום האירוע צריך לקבוע על פי הקרבה היחסית לכולם ובמיוחד עבור המבוגרים. אם אתם גרים במרכז אין בעיה, אך אנשי הפריפריה כנראה ידרשו לחפש בין אולמות אירועים במרכז שמתאימים לכולם. במצב הפוך שבו אתם גרים במרכז והמשפחה בפריפריה, יש לכם דילמה לא פשוטה. עקרונית, עליכם להתפשר ולקיים את האירוע בקרבת המשפחה אך אין חובה לכך שכן כולם קרובים יחסית למרכז וקל הרבה יותר לחפש אולמות אירועים במרכז מאשר בפריפריה. 

איך בוחרים בין אולמות אירועים במרכז?

לאחר שקבעתם היכן תרימו את האירוע, עליכם לבצע חיפוש יעיל. הדרך הנכונה כיום לחפש מקום לאירוע היא כמובן ברשת. מתוך כל אפשרויות החיפוש הקיימות לאינדקסים בתחום האירועים יש יתרון ברור. אינדקס טוב מכיל מאגר מידע מקיף ועדכני של אולמות וגני אירועים. אינדקסים מושקעים מציעים גם מנגנון חיפוש יעודי ומאפשרים לבצע סינונים על פי פרמטרים שונים. כך שאם אתם מחפשים אולמות אירועים במרכז, עד 700 מוזמנים ורמת שביעות רצון גבוהה, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות. טנקום שמחה בשמחתכם ונותנת לכם גישה חינמית למאגר מידע עדכני, חכם ונוח. היכנסו עכשיו, הכניסו את כל הפרמטרים שחשובים לכם, קבלו תוצאות וההצעות יתחילו לזרום ישר אליכם.
שיהיה לכם במזל טוב!

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.