סגור תפריט X

איך אתם מפנטזים את האירוע שלכם?

דמיינו לעצמכם את האירוע שלכם מתחיל. כבר פגשתם את כל המוזמנים, התחבקתם, התנשקתם והחלפתם ברכות. עכשיו כשכולם יושבים במקומם ומבלים ביחד אתם מבינים את גודל האירוע ולבכם מחסיר פעימה. אולי נסחפנו? אולי טעינו? אולי משהו הולך להשתבש? מקשיבים לרגע למוזיקה שמתנגנת, היא רכה, נעימה ומתאימה בדיוק לרגע הזה שבו כולם נרגעים קצת ומתמקמים. אתם מביטים על האורות החמימים שמקרינים חיבור טוב בין הדגשת המרחב לחמימות אנושית, ואתם מתחילים להירגע. האירוע שלכם מתוקתק טוב והולך להיות נהדר..

אירועים חגיגיים מהווים נקודת ציון מרכזית עבור כל אחד ואחת. לכן אין פלא שאנשים מוכנים להשקיע באירוע שלהם מאמץ וסכומי כסף לא מבוטלים. ברגע שאנו מחליטים ללכת על אירוע עולה בדמיוננו תמונה מסוימת של האירוע. את האימאז' הזה אנו נחושים להגשים אך לא תמיד יודעים כיצד לבצע זאת נכון. התנהלות נכונה יכולה להגשים את הפנטזיה שלכם לאירוע מושלם, בלי יותר מידי בעיות והפתעות. קבלו מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם למצוא את מבוקשכם:

תכננו כל מהלך וכל הוצאה

הדחף הראשוני שרבים חשים בדרך לאירוע הוא הצורך לאבד את הבלמים. את ההזדמנות ללכת עד הסוף עדיף לכם להשאיר לערב האירוע, שם תמתין לכם רחבת הריקודים וגישה חופשית לבר המשקאות. עד אז כדאי להתנהל בצורה מדודה תוך התחשבות כנה ואמתית עם יכולתכם הכלכלית. אירוע פזרני עלול להשאיר אתכם עם בור גדול של חובות וחבל שכן אין הבדל בין רמת השמחה והחגיגיות באירועים גרנדיוזיים וצנועים. בינינו, מי שקובע את האווירה והשמחה, זה לא עוד זר פרחים, עוד ספוט, עוד מנה או קינוח אלה הרגש שבלב ואת זה אי אפשר לרכוש בכסף.

פנו למקומות טובים אך לא מידי

בכדי להתנהל נכון בתכנון האירוע צריך לחסוך במקומות הנכונים. יש הבדל משמעותי בין מקום טוב למקום גרוע. פשוט כי מקום גרוע עלול לחרב לכם את האירוע. לעומת זאת אין הרבה הבדל בין מקום טוב לטוב מאד חוץ מאשר המחיר. מקומות עם מוניטין גבוהה דורשים יותר כסף ללא שום פרופורציות לתוצאה. אז הכסף שלכם לא צומח על העצים תעשו לעצמכם טובה ותחתכו באולם. יש לא מעט אולמות אירועים במרכז או בפריפריה שיכולים להציע שירות נהדר ועדיין לדרוש מכם מחיר שפוי.

עדיף לחפש בין אולמות אירועים במרכז

אם אתם גרים רחוק, אז אולי כדאי לכם להתקרב למרכז עבור כל מי שקשה לו, המבוגרים, בעלי המוגבלויות, נשים הרות והורים טריים יעריכו מאד את המחווה. יתרון נוסף לאולמות אירועים במרכז הוא כמובן ההיצע. במרכז יש הרבה יותר מקומות ולכן הרבה יותר קל לבחור בין רבים. השוק התוסס בתחום גורם גם להורדה טבעית במחירים תוך שמירה על רמה טובה.

בצעו חיפוש יסודי 

חיפוש בין אולמות אירועים במרכז עלול להפוך למתיש די מהר. לכן, כדאי לכם להתנהל בתבונה ולסגור כמה שיותר קצוות כבר בטלפון. רכזו לעצמכם רשימת מקומות אטרקטיביים ותנסו לסנכרן מספר אולמות אירועים במרכז אחד ובכך לחסוך לעצמכם טרטורים מיותרים. לאחר מכן, אולי כדאי שתצאו לבילוי קטן בסביבה, שם תוכלו לדסקס בשקט על המקומות שראיתם.

הדרך הנכונה להכין רשימת מקומות היא באמצעות חיפוש באינדקסים ייעודיים ברשת. טנקום מברכת אתכם על החלטתכם לקיים אירוע ומציעה לכם גישה מלאה וחינמית למאגר ספקי השירותים שלנו בתחום. כנסו עכשיו ותמצאו במהירות ויעילות בדיוק מה שאתם מחפשים, בלי טרטורים ובלי טלפונים. נכנסים, ממלאים פרטים ומתחילים לקבל הצעות. 

אל תתפשרו על הפנטזיה

במהלך התכנונים לאירוע קורים כל מיני דברים המסיטים אותנו מהמטרות שקבענו לעצמנו וגרוע מכך מהחזון שעמו יצאנו לדרך. עם רשימת צרכים ומטרות ביד טועים הרבה פחות וחותרים אל היעד עם הרבה יותר נחישות. אחת לכמה זמן כדאי לעצום את העיניים ולהיזכר בתמונת האירוע שיצרתם לעצמכם בתחילת הדרך, לקחת נשימה עמוקה ולחשוב, האם אנחנו בכיוון הנכון?

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.