סגור תפריט X

מספר טיפים לאירועים בקיץ

עקרונית, גני אירועים מתאימים לכל השנה, אך העונה הלוהטת באירועים בכלל ובגני אירועים בפרט היא הקיץ. כיף לחגוג בקיץ וליהנות מערב קליל ביחד עם כל האנשים החשובים בחיינו, תחת כיפת השמים כשמשב בריזה מרענן מלטף אותנו מידי פעם. הצמחייה השופעת וכן פכפוך המים בבריכות הנוי מוסיפים חן רב לאירוע וגם קרירות נוספת. 

מה עושים אם חם מידי?

במדינה שלנו אף פעם לא חסר חום ולעתים מדובר בשרב מעיק. נכון הדבר במיוחד באירועים המתקיימים בצהרי היום אך לא רק. לעתים חם גם בערב ובמיוחד במקומות בדרום, במישור החוף לעומת זאת, הלחות עלולה להחריב לא רק את התסרוקות אלא גם את החשק של האורחים לקום לרקוד... לכן לא מעט גני אירועים מתכוננים גם לסנריו הזה ומסוגלים לסגור את מתחם האירוע ולקרר אותו באופן מלאכותי. כמובן שאם עולה חשש הרי כדאי מאד לבדוק את העניין מול ההנהלה לפני שחותמים על הסכם.

מה עושים בכדי לא להתרוצץ ולהזיע?

לפני שאתם מגיעים לאירוע הקיץ שלכם, לא כדאי להתרוצץ יותר מידי. עליכם להגיע יפים, מטופחים וריחניים ישר מהרכב הממוזג פנימה ולהתמקם. האורחים כבר יגיעו אליכם ויציפו אתכם בחיבוקים ונשיקות. לגבי ענייני הפיקוח כדאי לנדב מישהו מועיל מטעמכם שיפתור את הבעיות ויסגור פינות. בדיוק כך.. עניינים צצים כל הזמן, גם ברגע האחרון וגם אחרי שמתחיל האירוע. מחסור בכיסאות, הדוד אפרים התברבר בפרדסים, צריך לארגן מנה ללא גלוטן, לדודה דליה ועוד הפתעות כאלה ואחרות שצצות בכל כמה דקות. 

ומה לגבי עלויות?

קחו בחשבון שבקיץ אירועים נוטים להיות יקרים יותר. הדבר נכון לגבי אולמות אירועים וגם גני אירועים. לכן, יש קושי רב יותר למצוא מקומות נוחים ואיכותיים במחירים סבירים או למצוא בכלל. המקומות עבור הקיץ תפוסים זמן רב מראש ולכן אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפשרים. 

בכדי להתמודד עם הבעיה עומדות לרשותכם מספר אפשרויות:

• עושים בוקינג זמן רב מראש.

• מתפשרים על מקום פחות מבוקש. 

• מעבירים את האירוע לחורף או לאחת מהתקופות היותר שנויות במחלוקת מבחינה הלכתית לקיום אירועים.

• משלמים יותר. ככה זה.. לבעלי הממון שבינינו, החיים יהיו יותר קלים וכפי הנראה יצליחו לפתור את הבעיה באמצעות סכום נדיב שיועבר למקום אקסקלוסיבי. 

קחו אקסטרא טיפ...

בקיץ רבים נוסעים לחו"ל ובמיוחד באוגוסט, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם עם לא מעט נפקדים. לכן, עיתוי מתאים לארגון אירוע מהווה עניין בעל חשיבות רבה ודורש חשיבה רצינית בעניין. טנקום הקימה במיוחד עבורכם מאגר מידע עם מנוע חיפוש מתקדם. כנסו לאתר ותתחילו לקבל עכשיו הצעות מאולמות וכן גני אירועים שיכולים להתאים לכם בדיוק. 

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.