סגור תפריט X

הכירו כיצד לא מתחתנים

מעוניינים להתחתן ורוצים למצוא מקום מתאים? כוונות טובות מהוות התחלה מצוינת, אך לא די בכך וצריך רצון ויכולת. קבלו מספר תופעות נפוצות המעידות על חוסר מוכנות לאירוע: 

מתקשים להגיע להסכמה

מתקשים לבחור בין גני אירועים ואולמות? קורה שבני הזוג לא מגיעים להסכמה לגבי אופי האירוע עצמו, לגבי התקציב או בכלל לגבי אירוע. לפעמים אחד מבני הזוג מושך לכיוון חתונה קטנה ואינטימית ואילו השני מעוניין בהפקת אירוע המוני... ממצב כזה בו כל אחד מבוצר בעמדתו, יהיה קשה מאוד להתקדם לקראת חתונה

שבו ביחד ותהיו אמתיים, אתם ביחד באמת או משחקים בנדמה לי? הכינו רשימה ברורה של כל הרצונות והצרכים שלכם ותסגרו את העניינים לשביעות רצונם היחסית של כולם. אם העניין אינו בדמכם, לא נורא לוותר ולהגשים את הפנטזיה של בן או בת הזוג. כמובן שאם מדובר במשהו לא סביר, עליכם לעזור להם לרדת מהעץ. 

לא סגורים על כל הפרויקט כולו? אם אתם לכודים במעגל של "לא נעים לי הוא בחור טוב, אז נתחתן ודי.." עצרו ומהר, זה הולך להסתיים בבכי. 

על בורות, תמימות והורים דומיננטיים

כאשר לבני הזוג אין תכנית ברורה ולא הבנה לגבי התהליך הנדרש בכדי להפוך את הרעיון לאירוע, צפויה התברברות ממושכת שלא בהכרח תוביל אל היעד. אם יש בסביבה הורים דומיננטים, אלה עלולים לגלות עודף מוטיבציה ולקחת את העניינים לידיהם: לחפש מקום בין גני אירועים במקום זוג היונים, לקבוע ארוחת טעימות ואפילו להיפגש עם מפיקים ואנשי מקצוע שונים. מצב זה אינו תקין מפני שחתונה מהווה רק נקודת התחלה של הזוג וזהו בעיקר הפרויקט שלהם. אם תאפשרו להורים להשתלט לכם לחלוטין על החתונה בהמשך תמצאו אותם לוקחים אחריות על  עוד ועוד עניינים בוערים כמו דיור, נכדים ועוד. זה לא אומר למדר את ההורים מהתהליך, אבל בהחלט חשוב להגביל את המעורבות שלהם לגבולות הנוחים לכם. בקיצור, על בני הזוג לקחת אחריות, ללמוד את הנושא ולצאת אל החיים המשותפים שלהם ברגל קלה ואמונה גדולה בעצמם ובפרטנר שבחרו. 

אין לנו כסף לפלאפל

בני זוג צעירים הם לעתים קרובות חסרי יכולת כספית לקיים אירוע. עקרונית, כשיש תכנון לחתונה המשפחה ששה לעזור ושולפת את החסכונות שנצברו במשך שנים בעמל רב בדיוק לרגעים אלה. אך יש מקרים בהם היכולת של ההורים לעזור מוגבלת ואז צריך לתכנן את הדברים בצורה אחרת. 

עקרונית בשביל להתחתן כל שצריך הוא לפנות לבית הכנסת הקרוב ולהתחתן בלי שום בעיה ושום תקציב... אך אם אתם בעניין של אירוע, אל תסתמכו על מתנות בלבד, ייתכן שמתנות האורחים יכסו על הוצאות החתונה, אך יכול מאוד להיות שלא... לכן חשוב לצבור הון קטן בחיסכון לקראת חתונה ורק אחרי כן לצאת לדרך.

אחרי שעברתם את כל המשוכות הללו בהצלחה, הרי זה זמן להתחיל לחפש מקום נחמד. כנסו כאן למאגר הנתונים המקיף של "טנקום" ומערכת החיפוש לאולמות וכן גני אירועים שפיתחנו, ותתחילו לעשות מהלכים חכמים בדרך לחופה.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.