סגור תפריט X

האם כדאי לעשות אירוע בחורף?

כן. לאירועים בחורף יש יתרונות רבים שאין לאירועים בשאר עונות השנה. האווירה החורפית מקרינה משהו חמים ואינטימי שאין באף עונה אחרת. אחרי מספר ימים של גשם, רבים חשים קדרות מסוימת ואף דכדוך. הסיבות לכך קשורות להיעדר שמש, ימים קצרים שבהם אנו חוזרים הביתה בחושך וכן שיגרה שברובה אינה נחתכת על ידי חגים. בדיוק זמן מוצלח להעיר את כולם לאירוע משמח, עם הרבה חיבוקים, אור, מוזיקה ואהבה מקיר לקיר. 

האירוע שלכם "נפל" על יום קר או גשום ואתם חוששים. הרוחות העזות מטלטלות את ענפי העצים והכול נראה קודר. עושה רושם שהבגדים שהבאתם לא יספיקו לכם ואתם מתארגנים במהירות על מעיל. אתם נוסעים לאט לאירוע, מוטרדים קלות. כבר בכניסה אתם מרגישים את החמימות שעוטפת את המקום עם תאורה רכה המוסיפה לו מסתורין. המלווה שלכם מובילה אתכם למתחם הסגור ונעים והמעיל עובר לתליה. כשהאורחים מגיעים אתם שוכחים את כל הטרדות והדאגות ומתמסרים לרגע שכל כך חיכיתם לו. הם, כל כך שמחים לפגוש אתכם לאחר זמן כל כך רב ומחבקים אתכם בחוזקה. הערב כולם הולכים לבלות נהדר. 

בחורף חוגגים רק במקומות סגורים

החורף הוא זמן מצוין לאירועים, אך רק במקומות סגורים. בדיוק כך, אין מה להתפשר ועליכם לוודא שהמקום שלכם מציע בידוד מלא ממזג האוויר. בשל כך רבים שמעוניינים להפיק אירוע בחורף נוטים לבחור באולם אירועים, אך אין סיבה לכך שכן יש לא מעט גני אירועים שמתאימים לכל השנה.  

לגני אירועים יש יתרון ברור כל השנה, בתנאי כאמור שאכן המקום מאורגן לחורף עם חימום משמעותי וחיפוי מפני רוחות וגשמים. יכול להיות שבאזורים מסוימים בגן לא יהיה לאורחים שלכם נוח לבלות בשל ספסלים רטובים ואדמה לחה. אך המתחמים העיקריים ישמרו יבשים, חמימים ומוגנים. 

בחורף מקבלים דילים נוחים

החשש של רבים מאירוע דווקא בחורף מדיר את רגליהם מסגירת מקום. לכן, זהו זמן מצוין לתור אחר מציאות בין גני אירועים ואולמות. בעלי המקום יהיו לחיצים הרבה יותר בחורף וישמחו להתגמש עבורכם הרבה יותר. נכון הדבר גם לגבי קייטרינג, השכרת כיסאות, די ג'י ועוד. כך תוכלו למצוא לעצמכם לא רק דילים נוחים אלה גם ספקי שירות מהשורה הראשונה. ספקים שכפי הנראה לא היו מדברים אתכם בעונות אחרות אם לא סגרתם חצי שנה מראש וכמובן בעלות פרימיום.

למידע נוסף על גני אירועים ואולמות כנסו עכשיו למנוע החיפוש המתקדם שלנו ותתחילו לחפש לחפש את המציאה שתעשה לכם את החורף הקרוב. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.