סגור תפריט X

גני אירועים למי שמוכן להשקיע יותר

קיום אירוע אינו עניין פשוט כלל וכלל שכן מדובר בארגון מורכב המגלם עלויות משמעותיות. קיימות דרכים רבות שעוזרות לפשט ולהוזיל את האירוע אך הדבר עלול לפגוע בתחושת השמחה ולהטיל צל על האירוע כולו. אין מדובר בהכרח שכן, עם קצת יכולת והבנה, לחיסכון והתייעלות יש יתרונות משמעותיים. 

אחד הדברים שפחות כדאי לחסוך בהם הוא המקום. מקום טוב מעניק אווירה טובה ומאפשר למגוון אנשים לחוש בנוח וליהנות יותר. גני אירועים מהווים אמצעי מתאים לקיום אירוע נדיב ושופע, ללא פשרות, אך אלה בדרך כלל עולים מעט יותר מאולמות אירועים וותיקים. 

יש מקומות טובים ויש טובים יותר

גני אירועים אינם מהווים בהכרח עליית רמה ביחס לאולמות שמחות. יש לא מעט אולמות ברמה גבוהה שמציעים שירות אקסקלוסיבי ומיקום מרשים. מקומות אלה לא זולים ומציעים מנעד מחירים עצום שיכול להאפיל בקלות על גני אירועים איכותיים. 

נכון הדבר גם לגבי גני אירועים. יש מקומות טובים, יש פחות, ויש מקומות יוקרתיים עם תג מחיר בהתאם. אז אם החלטתם ללכת על גן אירועים, כדאי שתבדקו את הרמה לפני שתחתמו. קבלו מספר נקודות שכדאי לבדוק בכדי לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר:

מוניטין – בדיקת מוניטין לא נבחנת על פי מה שמספרים לכם במקום, אלא בפידבקים שמוצאים ברשת. הרבה פידבקים מעולים מצד אנשים שהתנסו יכולים לתת אינדיקציה טובה למקום. קיימים מקומות ששמם הולך לפניהם, כמו בתי מלון יוקרתיים, או מקומות עם שף מוכר אל אלה ניתן לפנות ישירות ללא חשש. בנוסף, אם מרגישים לא בעניינים תשאלו חברים או תחפשו כתבה אובייקטיבית על המקומות הטובים ביותר שמוצעים כרגע. 

ביקוש – מקומות טובים הם מקומות מבוקשים. לכן, אם יש להם יומן עמוס זה סימן טוב. זה אמנם לא נוח ודורש גמישות מצדכם אך כדאי להילחם על מקום מעולה שמשאיר חותם חזק על המוזמנים. יכול להיות שתצטרכו להתפשר קצת בעניין לוחות הזמנים ולהזיז את האירוע על פי הצורך, אך מה זה חשוב העיקר שנהנים ביחד במקום מושלם. 

אבק כוכבים – אם ידוענים פוקדים מקום מסוים כנראה שזה מקום טוב. מקומות חזקים מחזיקים באלבום ההצלחות שלהם ושם תראו את כל המפורסמים עם בגדים מהודרים וכוס יין ביד. אין פה מקום לוויכוח, פשוט סוגרים ודי. 

למידע נוסף על גני אירועים ברמה שלכם וללא פשרות כנסו כאן ותתחילו לבצע חיפוש ממוקד. זה קל, מהיר ומאפשר לכם להגיע לתכל'ס ללא "התברברויות". 

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.