סגור תפריט X

גני אירועים – מתאים גם לילדים

מכירים את זה שאתם מקבלים הזמנה לאירוע ללא ילדים? מדובר בבעיה רצינית עבור משפחות עם ילדים ובפרט כאשר מדובר באירוע צהריים. הורים רבים מעדיפים להגיע לאירוע עם הילדים שלהם וליהנות יחד איתם מן המפגש המשפחתי והחברתי, הבונוס הוא כמובן החיסכון בבייבי סיטר. אך עם כל הכבוד לאירועים, ילדים משועממים הופכים את הבילוי לאירוע מתיש. את זאת כולנו יודעים אך לא תמיד יש לנו פתרון לדבר. 

כדי להתמודד עם המצב, במקומות רבים יש פינת משחקים קטנה או מרפסת ושם ילדים יכולים להוציא קצת מרץ ולאפשר להורים שקט. פתרון טוב יותר מציעים גני אירועים שם יש יותר מרחבים ויותר עניין לילדים, איך? ככה בדיוק:

"אימא אני בדשא" – ילדים מאבדים עניין בשולחן ובפטפוטי המבוגרים די מהר ועוברים למשהו אחר. הדשא הוא מקום מצוין להתרוצץ בו ולהוציא אנרגיה. הילדים משחקים ביחד ואתם נהנים עם המבוגרים. תופתעו לגלות שלילדים פשוט לא נגמר הכיף ומידי פעם הם חוזרים אליכם לדווח על ההתפתחויות האחרונות עם בני הדודים והחברים.

צמחייה עשירה – גני אירועים מלאים בצמחיה עשירה שמהווה אטרקציה בפני עצמה. הילדים יוצאים לחקור את הסביבה, מגלים את פינות החמד השונות ומשחקים בתופסת ומחבואים בין השיחים, העציצים ופינת הזולה הפזורות במקום..

מים זורמים – במקומות רבים יש מים זורמים עם דגים. המים והדגים מהפנטים את הילדים ואלה יושבים שעות ארוכות וחווים את הזרימה והרגיעה שאלה מקרינים. עבור ילדים קטנים זאת עלולה להוות בעיה בטיחותית, אך מנהלי גני אירועים בדרך כלל מודעים לכך ודואגים למיגון מותאם. יש לוודא שכך המצב לפני ששוכרים מקום לאירוע.

כללי בטיחות בגני אירועים

בשל גודלם, גני אירועים מהווים אתגר בטיחותי מסוים עבור ההורים. כל הורה ומדיניות הבטיחות שלו הנקבעת מהשקפה עולם, תלות בגילאי הילדים וכן אופיים. הורים רבים יעשו תורנות עם הילדים הקטנים ואילו אחרים יעדיפו לצוות אליהם אח בוגר יותר או קרוב משפחה. אם החלטתם לאפשר לילדים להתרוצץ בחופשיות, כדאי לשים עין ולשמור על ערנות כללית. זכרו! מדובר במקומות עם מגוון אפשרויות רחב ולא את כולן ניתן לצפות. צוות העובדים מוגבל מאד בערנותו שכן אלה עסוקים בתפעול האירוע. 

מוצאים מקומות בטוחים בלבד

בכדי למצוא מקום שמתאים לסטנדרטים הבטיחותיים שלכם ושל המוזמנים שלכם, עליכם לבצע חיפוש מדוקדק ולברר עניין זה. כולם יספרו לכם שהם בטיחותיים, אך אל תסמכו על כך, הפעילו את החושים והאינטואיציה שלכם במקום וזאת עוד לפני שאתם חותמים על התחייבות. בנוסף, כדאי לשקול הפעלה לילדים, זה יכול להיות אמן בלונים, הצגה או פינת יצירה – כל דבר שיעזור להשרות אוירה טובה באירוע.

כנסו עכשיו ותעיינו במאגר הנתונים של טנקום. המאגר שלנו הוא עדכני ורחב ביותר, עם כל הכלים לעזור לכם למצוא את המקום המושלם לאירוע ובלי פשרות על בטיחות. בהצלחה.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.