סגור תפריט X

כיצד שומרים על החיוך בדרך לאירוע

חתונה, ברית, בר או בת מצווה, הם רגעים משמחים מאד שמעניקים משמעות רבה לחיינו ועוזרים לנו לשמור על קשר עם המשפחה המורחבת. לכן, אין פלא שאנו מעניקים לשמחות בחיינו ערך רב ומוכנים להשקיע בהן מחשבה רבה, תכנון והוצאה כספית משמעותית. לראייה, בארצנו הקטנטונת יש שפע של אולמות אירועים המעוניינים להציע שירותים לחוגגים. 

למרות זאת, לעתים קרובות מידי אירוע הופך לפלונטר של לחצים שמוחק את הכיף בתהליך שנכנסתם אליו וכל מה שנותר הוא וויכוח מר וחשבונאות הדדית. בואו נסקור ביחד את הסיבות להסתבכות ונלמד להכיר את הדרכים לשמור על "וויב" חיובי לכל אורך הדרך:

העדר תכנון מספק – כולנו חכמים, כולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה, אז למה לכל הרוחות אנשים נכנסים לתכנון אירוע ללא תכנית כלכלית וארגונית. כל מה שצריך לתוכנית טובה היא רשימת אורחים מסודרת, טבלה המפרטת את התקציב ודד ליין עבור היעדים שנקבעו ביחד. 

וויכוח על חזון ומטרות – כשאין הסכמה או כשצד אחד מרגיש שמדכאים את הרצונות שלו, כולם מפסידים. צאו לצעידה מרעננת ביחד, לחלופין לכו לבית הקפה הקרוב ותזכירו לעצמכם שאתם זוג וביחד. החליטו על תכנית משותפת ששניכם מסכימים עליה, אל תיכנעו לסחטנות רגשית ובמקביל תהיו אמיתיים ואל תסחטו. 

התנהלות הדדית שקופה – זה מוזר וקצת פולני, אבל יש כאלה שנכנסים לחתונה בגלל "לא נעים לי". כמעט מיותר לציין שמדובר במתכון בטוח להרבה מאד לא נעים בעתיד. אם אתם מרגישים נגררים פנימה או שהפרטנר שלכם מגלה סימני חמיצות כלליים, זה הזמן לנער את המערכת ולבחון את מצב העניינים לאשורו..

עייפות, מיאוס ושחיקה – עייפתם מטיולים בין אולמות אירועים? תכנון אירוע מתגלה מהר מאד כמתיש למדי. הרבה טלפונים, התכתבויות, פגישות והצורך לקבל מספר רב של החלטות בזמן קצר. לפיכך, קחו לכם זמן נדיב מראש לתכנן את האירוע. בכל פעם שאתם יוצאים לפגישות תשתדלו לעצור במקום נחמד ולבלות זמן איכות ביחד. כמו כן, חלקו את המשימות ביניכם בצורה חכמה ותנהלו את החיפושים וקבלת ההחלטות ביעילות. 

מתנהלים חכם ושומרים על חיוך גדול

בכדי להתנהל נכון כדאי לכם לעשות שימוש חכם במדיה האינטרנטית, להקליט הכול ולצמצם את המפגשים מול אולמות אירועים וספקים אחרים למינימום ההכרחי. טנקום נותנת לכם במתנה גישה מלאה וחופשי למאגר המידע העדכני והרחב שלנו. כנסו עכשיו לכאן ותרכזו במהירות אולמות אירועים שמעניינים אתכם ותתחילו להריץ את העניינים ללא מאמץ. במזל טוב והצלחה.

המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה כיצד מוצאים גני אירועים בסביבה ואולי תופתעו לגלות כמה גני אירועים נמצאים ממש קרוב אליכם. שיהיה במזל טוב.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.