סגור תפריט X

הדרך הפשוטה למצוא גני אירועים במחירים נוחים

כולם חולמים על מחירים זולים ושירות נהדר, אך בעולם של היצע וביקוש יהיה לנו הרבה יותר פשוט למצוא את השילוב של פחות איכותי ויקר. בשביל למצוא מציאות, אין ספק שצריך להתאמץ ולחפש היטב. עם זאת, לא די בכך ויש לנסות ולשכנע את המקומות לתפור לכם דיל טוב. מדובר באנשים מנוסים ביותר בתחומם והם לא יתרגשו יותר מידי אם תתחננו אליהם או תאיימו לקום וללכת. 

המנוף שלכם לשיפור המחיר נמצא ביכולת שלכם לשכנע שכדאי להם לקחת אתכם ולא להמתין למישהו אחר. בקיצור, הציגו יתרונות ברורים ותהיו נחמדים והם מצדם יעשו ככל יכולתם לתת לכם עסקת אירוע נוחה. קבלו מספר יתרונות שכדאי לכם להציג בכדי לקבל מחיר טוב:

אנחנו "לקוחות טובים"

כולם רוצים לקוחות טובים ולהתרחק ככל שניתן מצרות. הצרות עבור גני אירועים כוללות מספר גורמים עיקריים:

• לקוחות שעושים בעיות עם הכסף. "הצ'ק חזר? איך יכול להיות? עובדה..

• לקוחות שמזמינים פחות מידי מקומות ובערב האירוע מתברר פתאום שצריך לפתוח עוד שולחנות.

• לקוחות קטנוניים מעמיסים על המערכת עם טלפונים ודרישות חדשות עתות לבקרים. מעבר לטרטור הכרוך בלנסות לרצות אנשים אלה, מתעוררת תחושה לא נעימה של סחטנות.

• וונדליזם. זה נדיר יחסית, אבל קיים. גני אירועים משקיעים מאמץ רב להפוך את המקום לנעים ולא נדרש מאמץ רב בכדי לגרום לנזקים. 

בקיצור, עליכם להפגין התנהגות אמינה ותרבותית ובטח לא לנג'ס על כל שטות. בעלי גני האירועים משקיעים באירועים מאמץ רב ולא מחפשים הרפתקאות מיותרות. 

בוחרים בתאריכים אטרקטיביים

בעל המקום רוצה למלא את היומן וכדאי לכם לעזור לו עם זה. יש תאריכים שבהם הביקוש לאירועים נמוך יותר. בעיקר מדובר בתאריכים הלכתיים בהם מקובל פחות להתחתן. בנוסף, יש גם תאריכים המרתקים רבים, אלה יכולים להיות אולימפיאדה, אירוויזיון, בחירות ועוד. אז אם את לא בוחלים בתאריכים שנויים במחלוקת, יש לכם הזדמנות פז להנחה משמעותית. אירועים בצהריים יכולים להתקבל בתג מחיר נמוך יותר שכן עיקר הלחץ נמצא בערב. 

עונות השנה מציעות לנו הזדמנויות נוספות. החורף הישראלי אמנם דל במשקעים אך מסיבות לא ברורות מהווה איום על מתחתנים פוטנציאלים, שמעדיפים לרוב את הקיץ או את עונות המעבר. זה הזמן לסגור עניינים עם מקום נחמד. 

סיבות נוספות שיכולות להשפיע

• סגירת דיל נוח עם מקום חדש יכול להשתלם, בתנאי כמובן שאתם מוכנים לספוג הפתעות.

• שימוש ב"ספקי הבית" של המקום.  

• כסף מזומן על השולחן.

• קסם אישי וכושר שכנוע מהממים.

• סגירת דיל זמן רב מראש. 

בכדי למצוא את אותן מציאות צריך עוד דבר נוסף והוא לחפש ביעילות. נכנסים עכשיו למערכת החיפוש המתקדמת באתר טנקום, ומתחילים לסרוק מקומות. לא צריך לנהל שיחות טלפון ארוכות ובטח לא להתרוצץ בין גני אירועים. שולחים פרטי קשר ישירות מתוצאות החיפוש ומתחלים לקבל הצעות.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.