סגור תפריט X

גני אירועים – מתאים לכולם

האירוע שלכם מתקרב ועדיין לא החלטתם? כדאי לעזוב את כל הלבטים ולהתמקד בדבר החשוב ביותר כרגע: מציאת מקום לקיום האירוע. עם מקום ביד יהיה לכם הרבה יותר קל לארגן את כל השאר. לאחר שתבחרו את המקום שלכם סביר להניח ששם כבר יפנו אתכם לספקים איתם הם עובדים, ויש לכך יתרונות רבים. ספקי שירות אחרים שתרצו אולי לעבוד איתם גם כן יתחילו את השיחה אתכם בשאלה "איפה אתם מקיימים אירוע"? 

מקבלים החלטות פשוטות

למרות ההיצע הגדול והמגוון של אולמות אירועים, כולם אוהבים גני אירועים... הירוק השופע של הצמחייה, פינות ישיבה מעוצבות ואולי אף מים זורמים ובריכת דגי נוי – כל אילו מקרינים תחושת חופש ואוירה רגועה ומשחררת. גני אירועים ניתן למצוא במגוון מקומות נוחים על כבישים ראשיים וכן באזורים כפריים יותר. בכדי לשמור על ניהול קל ופשוט ניתן לקחת דילים שהמקום מציע ופשוט לזרום. אין הדבר אומר שעליכם להירדם בשמירה, ההיפך הוא הנכון - עליכם לברר בדיוק מה אתם מקבלים: איזה קייטרינג, מה הרמה שלו והאם ניתן למצוא צד שלישי שמתאים לכם יותר. נכון הדבר גם לגבי הדי ג'יי, צלם, עיצוב שולחנות ועוד. 

עדיין מתקשים להחליט?

הכינו רשימת צרכים ותבחנו אותה מול המקומות שאתם בודקים. האם המקום מוצא חן בעיניכם, האם הוא עומד ביעד התקציב? האם הוא מתאים לכם מבחינת הכשרות ורגישויות נוספות? אם כל התשובות נכונות ויש התאמה, יכול להיות שבאופן לא מודע אתם מטרפדים את התהליך שבו בחרתם. מה עושים?

הסכמה הדדית יש?

החתונה היא למעשה ה"פרויקט" הרציני הראשון שלכם כזוג וההכנות לחתונה הן מבחן הזוגיות הראשון שלכם. זה הזמן שלכם ללמוד איך לעבוד יחד ולהגיע להסכמות משותפות. ניסיונות לטייח מחלוקות עלולים לגרום לפיצוץ, לכן כדאי לדבר גם כשיש חילוקי דעות ולהציף עניינים על פני המים. זה לא תמיד נוח ועלול להיגרר לוויכוחים, אך לפני שמתחתנים כדאי לנקות את האווירה ולהיות באמת ביחד עם חלומות ומטרות משותפות. עם הסכמה ברורה ביד, ניתן לחזור לאותם גני אירועים בהם ביקרתם, או מקומות חדשים שעכשיו מתאמים לכם יותר ולסגור תאריך. 

מחפשים חכם ונכון

המקום הראשון לחיפוש גני אירועים הוא מול המחשב וביחד. אתם נכנסים עכשיו למערכת החיפוש המתקדמת של טנקום, כאן, מציבים את כל הפרמטרים החשובים לכם ומקבלים תוצאות חיפוש תואמות. עכשיו הרבה יותר קל לחפש וגם למצוא. כל  שעליכם לעשות הוא לפנות למקומות שמוצאים חן בעיניכם ישירות מתוצאות החיפוש, להשאיר פרטים ולהמתין לשיחה. 

רוצים למצוא גן אירועים לאירוע שלכם בקלות? המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה כיצד בוחרים בין גני אירועים ומצאו את המקום המתאים ביותר לאירוע שלכם.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.