סגור תפריט X

האם לקחת ספקי שירות מטעם האולם?

לאחר שגיששתם בין גני אירועים ואולמות, יש לכם ביד מספר הצעות רלוונטיות. בחלק מהמקומות מציעים לכם ספקי שירות מטעמם במחירים נוחים וחיסכון בטרטורים. חשוב להבין  שמדובר בהצעות מפנקות שתכליתן לעודד אתכם לסגור תאריך עם המקום ובדרך כלל אין פה "קומבינה". 

עם זאת, כדאי להיות ערניים ולבחון במקביל את האלטרנטיבות שמציע לכם השוק. אין מדובר רק בעניין של מחיר אלה גם האיכות וההתאמה בין הצדדים. 

כולם מרוויחים מדילים הכול כלול

גני אירועים ואולמות אירועים יוצרים באופן טבעי קשרים הדדיים עם ספקי שרות שנראים להם ובכך כל הצדדים נהנים. סביר להניח שהמקומות גוזרים קופון, ספקי השירותים נהנים משיווק בחינם ואתם זוכים לשקט נפשי וכן דילים נוחים. קבלו מספר הערות וטיפים חשובים בנושא:

• יש לשקלל באופן פרטני את ההצעה הכוללת ביחס לאלטרנטיבות בשוק ולבחון את העדיפות שלכם בעלויות, איכות והתאמה. כאשר אתם מפרקים את המחיר לגורמים יש ביכולתכם לבצע השוואת מחירים מול מקומות אחרים בצורה ברורה. 

• בעניין הקופון שנגזר "עליכם" – וותרו על תחושת הקורבנות, הנושא אינו צריך להעסיק אתכם כלל שכן אין הדבר נעשה על גבכם אלה במסגרת היעילות הכוללת. 

• ספקי השירותים האורגניים למקום נהנים מיתרון חשוב שעוזר לכם, הם מכירים את המקום באופן אישי והסיכון לשיבושים יורד בהתאם. הדבר חשוב במיוחד בכל הקשור לקייטרינג, די ג'יי וכן צלם. ספקים אלה נדרשים לפריסה במקום הכוללת ניצול התשתיות והמרחב באופן אופטימלי. 

בוחרים שירותים בהתאמה אישית

עם כל היתרונות הרבים והחשובים הטמונים בשיטת הכול כלול, יש מקום לבחון הכנסת ספקים מטעמכם. אם אתם מרגישים שהספקים של המקום יקרים מידי או לא מתאימים לכם, אל תהססו ותטילו ווטו עליהם. אם הדבר גורם לפירוק העסקה, לא נורא שכן כנראה "עושים עליכם סיבוב". אל תדאגו, יש גני אירועים רבים אחרים והרבה יותר ישרים.

ספקים חיצוניים יכולים לייחד את האירוע ולהתאים אותו בדיוק לצרכים והרצונות שלכם, ללא פשרות. מדובר בנושא רגיש במיוחד בכל הקשור לאוכל. רבים מעדיפים מטבח ייחודי, שכולל טעמים המדברים אליהם ורמות כשרות המתאימות לסטנדרטים האמונים שלהם. 

נושא רגיש נוסף הוא הדי ג'יי והמוזיקה. כל אחד ואחת בעלי טעמים מוזיקליים ייחודיים ואלה יעדיפו מישהו שמבין את הראש שלהם ויכין להם פלייליסט בהתאם. אחרים יעדיפו לוותר לחלוטין על מוזיקה מוקלטת ויזמינו להקה שתנעים את זמנם של האורחים עם מוזיקה חיה ואותנטית, כמו ג'ז. 

למידע נוסף והשוואות מחירים בין גני אירועים כנסו למערכת החיפוש המתקדמת שלנו באתר טנקום ותמצאו בדיוק מה שאתם צריכים. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.