סגור תפריט X

היתרונות והחסרונות של גני אירועים

פעם, לפני שנים רבות, היינו חוגגים את האירועים שלנו בחצרות, בבתי הכנסת, בבריכה של הקיבוץ ולעתים גם תחת כיפת השמיים. למרות התנאים הבסיסיים שאפיינו אירועים אלה, לא נגרע דבר מהשמחה הרבה ששררה במקום. אנשים היו באים, רוקדים ושמחים ככל שיכלו. בעלי השמחה היו מקבלים מתנות יפות ושימושיות כמו מכונת תפירה, סיפולוקס, סט מצעים ועוד ואלה היו משמשים אותם להתחיל בחייהם המשותפים כמשפחה. 

עם הזמן מצבנו הכלכלי השתפר משמעותית ועברנו לחגוג באולמות אירועים. השיפור המבורך הגיע עם תג מחיר כלכלי שאי אפשר היה להתעלם ממנו ולכן עברנו למתנות עדכניות יותר – כסף, או יותר נכון צ'קים. בשלב הזה התעוררו רבים וחיפשו משהו קצת יותר חי, כמו פעם. 

גני אירועים – יתרונות

מרחב – אולי היתרון החשוב ביותר שיש לגני אירועים הוא המרחב. כשיש מקום בשפע אפשר לקיים אירוע בנוחות מרבית עבור כולם ובסביבה פתוחה יחסית. כך יוצא שיש מקום נפרד לריקודים, מקום לאוכל, מקום לטקסים ועוד הרבה מקום לפרטיות. 

נוף, אוויר ואווירה – בדרך כלל גני אירועים שופעים בירק ומים. הסביבה הטבעית משרה רוגע ומאפשרת לילדים להשתעשע ולגלות את פינות החמד. האוויר הצח והבריזה הנעימה מאפשרים גם למעשנים סביבה נוחה ונעימה להצית סיגריה, ללא תחושת הדרה. 

ארגון, נגישות ונוחות גני אירועים מציעים שפע ללא כל פגיעה בארגון האירוע ובנוחותם של האורחים. כמו כן, גנים מסודרים מאפשרים נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות הנהנים מחברה ומסביבה נעימה.

גני אירועים – חסרונות

עלויות – בעניין המחיר יש יתרון מסוים לאולמות אירועים. עם זאת חשוב להבין שחיפוש חכם והתנהלות נבונה מול המקומות יכולה להניב תוצאות נהדרות ולהשיג לכם עסקה לא פחות  אטרקטיבית מאולמות אירועים.

נגישות – גני אירועים רבים מסתתרים בכל מיני מקומות מרוחקים כמו שדות ומטעים. במצב זה, חלק מהאורחים עלולים ללכת לאיבוד בדרך ולאחר. ברור לגמרי שניתן להימנע מבעיה זאת באמצעות בחירת מקום על הכביש וכן שילוט חזק המכוון את האורחים. 

מזג האוויר – מכיוון שמדובר במקומות פתוחים יחסית, הרי מזג האוויר עלול להפוך לבעיה. נכון הדבר במיוחד בחורף שבו יתכנו גשמים ורוחות. עקרונית, גני אירועים ערוכים לכל מפגעי מזג האוויר עם יכולת קירוי, חימום וקירור וכן סגירת מתחמים. בדרך כלל מדובר בפתרונות מספקים בהחלט. מחובתכם לבחון את העניין מקרוב בשלב ראשוניים של חיפוש מקום.

עדיין מתקשים להחליט? את התשובות לשאלות ניתן למצוא בפורומים, קבוצות פייסבוק וכן באתרים ייעודיים של אירועים. כנסו עכשיו ותוכלו ללמוד כל מה שצריך לדעת על גני אירועים שיכולים להתאים לכם.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.