סגור תפריט X

על מה לא מתפשרים כשבוחרים גן אירועים

לאחר בדיקה קלה של האפשרויות העומדות לרשותכם, סביר להניח שאתם חשים בלבול מסוים בשל האפשרויות הרבות שמציעים גני אירועים ברשימה שלכם. מצד אחד יש לא מעט גני אירועים עם מחירים נוחים אך תמיד בעלי קאצ' קטן ומטריד, ומצד שני ישנם מקומות נהדרים עם מחיר מכביד. אז איך מוצאים את דרך המלך בין איכות למחיר?
האמת היא שלא באמת חייבים להתפשר, פשוט מוותרים על דברים שלא באמת חשובים לכם או מנהלים מו"מ מעמדת יתרון. במאמר זה נכיר את שתי האפשרויות האלה.

מתמקדים במה שחשוב באמת

כל מהלך גדול מתחיל עם תכנית פעולה ברורה, והפקת אירוע אינה יוצאת דופן בעניין. לכן, קודם כל תכינו סקיצה עם המאפיינים הבסיסיים של האירוע שלכם. התוכנית תכיל מידע כספי, מספר מוזמנים וכן מגבלות מסוימות שחלות עליכם כמו מיקום, כשרות ועוד. אלה הדברים החשובים עבורכם ואין שום אפשרות להתפשר עליהם. בואו נודה באמת.. עם רשימה בסיסית לא כל כך כיף לחגוג ואנשים מצפים לקצת יותר. 

עם זאת, הקצת הזה עלול להפוך מהר מאד להרבה – הרבה יותר גדול והרבה יותר מפואר עם הרבה יותר שירותים מובנים בפנים. תג המחיר לאירוע שלכם מטפס למעלה בקלות ומהר מאד תגלו שחציתם את התקציב שתכננתם לעצמכם. בשלב הזה רבים נוטים להיכנס להתחייבויות וחבל. חשוב להבין שחריגות בתקציב יופיעו כמעט בוודאות ואין לחתור לכך כבר בשלב זה. לכן, יש להקפיד לעמוד במסגרת התקציב ולהתחיל לפעול ביצירתיות בכדי לצמצם את העלויות תוך וויתור על פינוקים מוגזמים. 

הופכים כל אבן בשביל עסקה טובה

יש אנשים שאלופים בעיגול פינות ויש כאלה שמרגישים מבוכה ונוטים לוותר. חברים, יש לכם זכות לנסות להוריד מחירים ככל שניתן ובלי להתבייש! הדרך הנכונה להוריד מחירים היא לא בתחנונים וניג'וסים, אלא על ידי מציאת יתרון יחסי עבורכם. 

פועלים בניגוד לביקוש – הדרך הטובה ביותר להשיג יתרון היא באמצעות תזמון האירוע לתקופה שבה אין ביקוש לאירועים, כמו החורף. 

• להקדים לסגור מקום – קביעת אירוע הרבה זמן מראש משיגה יתרון ברור שכן גני אירועים לא אוהבים אי וודאות ורוצים למלא את היומן מוקדם ככל האפשר. 

• לחנוך מקום חדש – מרגישים אמיצים? עם קצת מזל תמצאו מקום חדש שמחפש "להתגלח" עליכם ומוכן לפנק אתכם בהתאם. 

מחפשים כיוון יצירתי באמת? אלה המגלים גמישות הלכתית יכולים ללכת על גני אירועים עם בעיות בתעודות הכשרות שלהם. אם החלטתם לבחור בכיוון הזה, וודאו היטב שאינכם פוגעים באף אורח ולא מבריחים את הרב. כנסו עכשיו לכאן ותקבלו רשימת גני אירועים שמתאימה לכם בדיוק, עם כלי חיפוש מתקדמים ותוצאות מדויקות במיוחד. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.