סגור תפריט X

מה עדיף, גני אירועים או אירוע בטבע

רבים מאתנו מפנטזים על אירוע "מיוחד". ההגדרה מהו מיוחד שונה בקרב כל אחד ואחת בהתאם להשקפת העולם, רמת נועזות והצורך למשוך תשומת לב. אם תשאלו כל מי שהתחתן, אלה ישמחו לספר לכם שהיה להם אירוע מיוחד והם צודקים בדרכם. 

הדילמה מתחילה כאשר התיאבון לאירועים מיוחדים מתחיל להגיע את האקסטרים. רוצים להתחתן בצניחה חופשית? עם כרישים? אחלה, אך עם מעט מחשבה על האורחים שלכם אולי תגלו שלפחות כמה מהם יתקשו לעמוד בסטנדרטים שלכם... 

אירועים בטבע – אתגר משמעותי

עלויות – כשאנחנו חושבים על אירועים בטבע, עולה תמונה פסטורלית של נופים, ראשוניות ו... חיסכון. לגבי חיסכון לפחות, תשכחו מזה. אירועים בטבע אינם עולים פחות כלל וכלל. הסיבה לכך נובעת מהתכנון המורכב שנדרש מהמפיקים המתמחים בתחום זה. פריסה בטבע דורשת יכולת ביצוע גבוהה וציוד שנשחק מהר. כמו כן, אל המסיבה נדרשים להגיע צוותי ספקים נוספים ואלה יצטרכו להתאים את עצמם לתנאים מורכבים של אי וודאות. 

מפגעים – עם זאת, הבעיה הגדולה של אירועי טבע היא מזג האוויר ומפגעים סביבתיים. יש גבול כמה ניתן להיערך אל הבלתי נודע: ציליות, אבוקות להרחקת יתושים, מצנמים גדולים וחיפויים להגנה מפני רוחות וגשם אינם תמיד מספיקים אל מול מפגי הסביבה ומזג האוויר. 

נגישות – בעיה נוספת שעלולה להתגלות כמציקה היא נגישות לאורחים. עם כל הכבוד, לא כולם בנויים להרפתקאות בטבע. יהיו כאלה שיתקשו למצוא את המקום שלכם, במיוחד כאלה שאינם שולטים באפליקציות ניווט. בעלי מוגבלויות ומבוגרים עלולים להרגיש חוסר נוחות רבה וקצת מודרים מהאירוע המשמח. 

עם זאת, אם הצלחתם לעבור את כל המכשולים יש מצב שארגנתם לעצמכם אירוע מיוחד במינו ובלתי נשכח. 

גני אירועים – ירוק ונוחות מאורגנים היטב

גני אירועים מציעים את כל הטוב באריזה נוחה אחת. הרבה ירוק מטופח היטב, מים זורמים, פינות חמד נוחות ונעימות ועוד. לצד כל אלה, מתוחמים אזורי האוכל, ההסבה, אזור הטקסים  וכן רחבת הריקודים. כל אלה מתקיימים במתחם מרווח שמתאים לחגיגות עבור כולם ובכל מזג אוויר. 

אם (כמוני..) תחושת הארגון והשליטה עושים לכם לא טוב, תחשבו רגע על האורחים שלכם, ברובם מעדיפים נוחות, וודאות ושירות נעים. את כל אלה תמצאו בשפע רב באולמות שמחות וכן גני אירועים. את הייחודיות תשאירו לדברים הקטנים שנמצאים בכם ובמה שאתם מקרינים. 

לגבי המחיר – קיימים גני אירועים במנעד עלויות רחב, עם חיפוש חכם תוכלו למצוא לכם מקום נוח במחיר סביר, ללא שבירת קופות גמל והר חובות. לחיפוש חכם של גני אירועים כנסו כאן ותקבלו רשימה מפורטת של כל מה שחשוב באמת עבור האירוע שלכם.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.