סגור תפריט X

מה עדיף, גני אירועים או אולמות שמחות

המבוגרים שבנינו ודאי זוכרים את הימים שבהם היינו מוזמנים לחגוג אירוע באולמות שמחות. המקומות היו דומים זה לזה וכללו כמעט תמיד אולם רחב ידיים במרכז העיר, הרבה נצנצים ומי שהתמזל מזלו זכה גם במרפסת שמשקיפה לצומת סואנת. התפריט כלל רבע עוף עם תפוחי אדמה, חמוצים, נגן בוזוקי ואלכוהול זול...

לשמחתנו ימי התמימות האלה חלפו ואולמות אירועים בגרסתם הנוכחית מציעים הרבה יותר. למעשה ניתן לומר שיש לא מעט אולמות אירועים יוקרתיים שמציעים סטנדרטים מאד גבוהים המתחרים בקלות עם כל גן אירועים. אז מה עדיף? 

אולמות שמחות

מכיוון שבדרך כלל אין כיום הבדל ברמה בין גני אירועים לאולמות, ההבחנה בין שני סוגי מקומות אירוח אלה נעשית באמצעות פרמטרים אחרים. אולמות אירועים ממוקמים בדרך כלל בסביבה עירונית כמו מרכז העיר וכן באזורי תעשייה. גרסה יוקרתית ומבוקשת יותר של אולמות האירועים תמצאו בסמוך לחוף הים וכן במקומות תיירותיים או בעלי נוף עוצר נשימה. לכן:

מתכננים אירוע קרוב? כך שאם אתם בקטע עירוני ומחפשים כיוון בסיסי ונוח, בקלות רבה תמצאו בכל עיר אולם אירועים שיתאים לכם. 

רוצים משהו מיוחד באמת? בערים תיירותיות כמו יפו, ירושלים ותל אביב תמצאו פנינים של ממש שיהפכו את האירוע שלכם ליוקרתי וזה ייזכר לזמן רב. 

יתרונות נוספים שכדאי להכיר הם הוודאות הרבה שמעניק מקום סגור מבחינת מזג האוויר וכן המחיר. כפי שנרמז, ישנו מנעד רחב של מחירים בתחום אולמות האירועים, אך הנטייה הכללית היא לחיסכון מול גני אירועים ברמה מקבילה. 

גני אירועים

אם אתם מחפשים מקומות רחבי ידיים המשולבים בצמחיה ואולי גם מים זורמים, הרי עדיף ללכת על גני אירועים. מקומות רבים ממוקמים בלב מטעים, שדות, כרמים, נחלים ופרדסים. מקומות פסטורליים אלה עושים כיף ומעניקים תחושה של מרחבים. אז גם אם אתם עירוניים בנשמה, זה תמיד משמח לצאת קצת החוצה, ליהנות מהאוויר הצח ולהחליף אווירה. 

אם אתם חוששים לצאת מהכביש הראשי, ישנם לא מעט מקומות נגישים ליד תחנות דלק וכבישים ראשיים. רבים מהאורחים שלכם ובמיוחד המבוגרים שאינם שולטים ב"ווייז" ישמחו על בחירה זו מאד.

כפי שכבר נאמר, עלות גני האירועים גבוהה במקצת ממקבילתם הסגורה ובמקומות מסוימים עלולה להתעורר בעיה מסוימת עם מזג אוויר סוער או חמסין. הפתרונות שנותנים גני אירועים לכך הם רבים ובדרך כלל מספקים בהחלט. בצעו עכשיו השוואת מחירים במאגר המידע העדכני שלנו כאן והתחילו לקבל הצעות מתאימות בדיוק עבורכם.

המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה גני אירועים זה הכי הכי ואולי תמצאו תשובה לשאלה- מה עדיף, אולם שמחות או גן אירועים...?

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.