סגור תפריט X

כיצד בוחרים מקום לאירוע

גני אירועים יש בשפע רב ובכל הארץ, אך האפשרויות הרבות עלולות לבלבל. לכל מקום יתרונות וחסרונות ולא תמיד ברור מה עדיף לנו יותר שכן הדבר דורש לא מעט ניסיון והבנה לגבי הרצונות והצרכים האמתיים שלנו. 

בחינת הצרכים והרצונות

דבר ראשון שעלינו לעשות בכדי לבחור מקום לאירוע הוא לאפיין את הצרכים ורצונות שלנו. חשוב להבין שמדובר בשלב מרכזי שבלעדיו אנו עלולים לגלוש לחוסר בהירות וחיכוכים בינינו וכן מול ספקי השירותים. האפיון מהווה מעיין תרשים בסיסי לגבי כל המידע הרלוונטי עבורנו וכן העדפותינו. קבלו את הפרמטרים המרכזיים שתדרשו להחליט לגביהם מבעוד מועד:

סוג המקום והמיקום – מה אתם מעדיפים, אולמות אירועים או גני אירועים? קרוב אליכם, או בסביבה נוחה לכולם? אלה המעדיפים סביבה עירונית נוחה יעדיפו אולמות אירועים, מהם ישנם מקומות מכל הסוגים והמינים ובכל רמה. אחרים יעדיפו קצת יותר מרחבים ונוף המאפיינים גני אירועים וישלמו על כך מעט יותר. יחידי סגולה יקיימו אירוע בחצר גדולה, ביאכטה או בבריכה של הקיבוץ ונועזים אף יותר יעדיפו לקיים אירוע בטבע. 

רשימת אורחים – פה כדאי לדייק, אך בשלב האפיון ניתן להסתפק בהערכה גסה. כל צד (כלה, חתן והורים מכל צד) יכין רשימה, ויחד תאחדו את הרשימות למספר בקירוב סביר. גני אירועים ואולמות אירועים מוגבלים למספר מקסימלי של אורחים ולכן אין טעם לנהל מו"מ עם כולם ויש לצמצם את הרשימה לאלה הרלוונטיים עבורכם מספרית.

תקציב – ניהול תקציב מהווה אלמנט מרכזי בתכנון אירוע. שמירה על תקציב מונעת הפסדים גדולים וכן מכוונת אתכם בדיוק למטרה בלי בלבולים והסתבכויות. את התקציב קובעים לפי מספר האורחים, הערכת הכנסות מהצ'קים וכן לפי יכולתם של הצדדים להוסיף מכיסם. ניהול נכון של התקציב נעשה באופן שמרני ותוך מעקב לכל אורך הדרך. 

שאיפות ורגישויות – לרבים מאתנו יש פנטזיות לגבי האירוע עצמו. אנו מעוניינים להביע את עצמנו בצורה אותנטית ככל שניתן במסגרת האירוע והאורחים שמחים לשתף פעולה. במקרים מסוימים כוונותינו הטובות עלולות לפגוע באנשים שבאו לכבד אותנו ברגע המשמח. נושא רגיש במיוחד הוא האוכל. סביר להניח שיש בקרב האורחים אנשים עם דרישה לכשרות מסוימת, אלרגיות וכן כאלה השומרים דיאטות כמו צמחונות וטבעונות. מחובתכם כמארחים למצוא נוסחה שמתאימה לכולם ככל האפשר.

עם אפיון ברור ביד אתם יכולים לצאת לדרך ולהתחיל לחפש את המקום שהולם יותר מכל את התוכניות שלכם. כנסו עכשיו למנוע החיפוש המתקדם של טנקום והזינו את המידע הרלוונטי העומד לרשותכם. המנוע יספק לכם תוצאות מתאימות ויאפשר לכם לפנות ישירות אל גני האירועים שנראים לכם.

המשיכו לקרוא את הכתבה כיצד בוחרים בין גני אירועים.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.