סגור תפריט X

פרמטרים חשובים לחיפוש גני אירועים

דבר ראשון שעושים בחיפוש אחר מקום לקיים בו אירוע הוא לסרוק את האינטרנט. המידע החופשי ברשת מאפשר לנו ללמוד את הנושא בקלות ומהירות ולקבל מושג על העלויות הנדרשות עבור המקומות והשירותים מסביב.

איפה מחפשים ומה ניתן למצוא?

האפשרויות שמציע האינטרנט בעניין זה הן נרחבות. אם זאת, החיפוש ברשת עלול להיות מתסכל ביותר וסביר להניח שניכשל בו אם לא נדע לגשת אליו נכון ולבצע חיפושים ממוקדים. עקרונית ניתן לבצע חיפושים בגוגל תחת הביטוי "גני אירועים" אך קחו בחשבון שמדובר בחיפוש רחב שעלול להתיש אתכם מהר מאד. עדיף לחפש פורטלים ומאגרי מידע בתחום ואלה יניבו לכם מידע מרוכז הרבה יותר. 

מקור נוסף לחיפוש גני אירועים הוא הפייסבוק. הירשמו לקבוצות המתמחות בתחום והתחילו לקבל מידע מאנשים פרטיים וכן מבעלי עניין. 

מתמקדים במה שצריך

מאגרי מידע איכותיים מהתחום מכילים רשימה עדכנית של גני אירועים וכן כלי חיפוש הממיינים אותם על פי דרישה. קבלו את הפרמטרים החשובים שתדרשו להכיר בכדי למצוא מקום שמתאים עבורכם:

סוג האירוע – אירועים יכולים להתקיים באולמות אירועים או גני אירועים. מדובר בפרמטר חשוב למדי  שכן יש לכך השפעה על אופי האירוע והאווירה במקום. 

מספר מקומות – לכל מקום יש מגבלת אירוח שנקבעת על פי תקנים הקבועים בחוק. לכן, לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים רצוי שתנסו להעריך את מספר האורחים שלכם. 

מחיר – מחירים נקבעים עבור המקום כולו או פר מנה בהתאם לדיל. יהיו מקומות שיציעו לכם רק את המעטפת ואחרים יתנו לכם חלק או כל השירות, לרבות הקייטרינג. כמו כן, המחיר מושפע גם מרמת המוניטין והביקוש למקום האירוח.

שביעות רצון – לקוחות מוזמנים להשאיר פידבק על השירות ובאפשרותכם לצמצם חיפושים לפי רמת שביעות הרצון ממקום מסוים. מדובר בכלי חזק מאד שנותן לכם כיוון ברור לגבי רמת השירות שאתם הולכים לחוות. 

כשרות – מידת הכשרות נקבעת על פי ההשגחות השונות המוטלות על המקום. ככל שיש למקום השגחה מחמירה יותר כך עולה המחיר בהתאם. 

מיקום ונגישות – למיקום גני האירועים חשיבות רבה לנוחות שלכם ושל האורחים שלכם. יש מקומות הממוקמים דווקא במיקום פסטוראלי במיוחד ואלה יכולים להיות אטרקטיביים עבור מי שמחפש אירוע באווירה מיוחדת. חשוב שהדבר לא ימנע נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות ומבוגרים. 

חיפוש מהיר ומדויק בטנקום 

מאגר המידע של טנקום מפורט ביותר ועדכני. כנסו עכשיו לכאן ותמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים. מצאתם כמה מקומות מעניינים ורוצים לדעת עוד? כל שנותר הוא להשאיר פרטי קשר. בהצלחה. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.