סגור תפריט X

התנהלות נכונה בדרך לאירוע

מהרגע שנופלת ההחלטה לקיים אירוע ועד הרגע שבו שוברים את הכוס, עוברות להן לא מעט תהפוכות. מהתלהבות ושמחה אנו נכנסים במהירות  "לעובי הקורה" ומגלים עולם שלם של מורכבויות שעלולות להוציא כמעט כל אחד מדעתו. אז איך שומרים על השמחה ועל החיוך לכל אורך המסע לתכנון האירוע שלנו? התשובה לכך פשוטה: שומרים על פרופורציות ומתנהלים להשגת מטרות ברורות בפשטות ובתבונה. דבר ראשון שעושים בכדי להתארגן על אירוע הוא בחירת מקום מתאים. אז מה מתאים לכם?

מחליטים על אופי האירוע 

אוהבים ירוק ופסטורלי או מתוחכם ואורבני? קיימות מספר אפשרויות נפוצות לקיום אירוע והן: אולמות אירועים וותיקים ומוכרים, גני אירועים רחבי ידיים וכן קיום אירועים בטבע. אולמות אירועים הם בדרך כלל יותר אורבניים. אלה מופיעים במגוון גדלים, רמות עיצוב ומוניטין שונים. גני אירועים מתאימים לכל מי שמעדיף קצת יותר מרחבים וירוק אך נרתע מאירוע בטבע המגלם בתוכו לא מעט הפתעות.. 

בשל היתרונות העצומים, רבים מעדיפים ללכת על גן אירועים וליהנות מכל הטוב. עם זאת מדובר עדיין באתגר לא פשוט שכן קיימים גני אירועים רבים ויש לאתר את המתאים ביותר במסגרת הרצונות, הצרכים והיכולות העומדות לרשותכם. 

מבצעים חיפוש יעיל

דבר ראשון שכדאי לעשות לפני שיוצאים לפגישות הוא סריקת מקומות פוטנציאליים ברשת. נכנסים למנועי חיפוש ייעודיים בתחום ומכניסים את כל הפרמטרים הרצויים. מיקום, מספר מוזמנים, רמות כשרות, מחיר למנה, פידבק לקוחות ועוד. מנוע החיפוש מוציא רשימה מפורטת של מקומות פוטנציאליים ואליהם ניתן לפנות באופן ישיר או פשוט להתקשר ולדבר. 

מחליטים על מיקום האירוע

חשוב למצוא מקום שאתם מחבבים ומרגישים אליו חיבור. לאינטואיציה יש תפקיד חשוב בבחירות שלנו ויש לתת לה מקום של כבוד בין שיקולים רבים. לכן, כשאתם נכנסים למקום חדש לצורך התרשמות, קחו נשימה עמוקה ודמיינו את הרגע שבו מתקיים האירוע במקום. 

• אוהבים את זה? 

• יש לכם ספקות? 

• על הפנים? 

שתפו עם בני הזוג שלכם את החוויה האישית ותראו אם אתם משדרים על אותו גל. אם עולה שאתם בהבנה הדדית אז סגור – טוב, טוב! לא טוב, לא טוב!

אם עולה שאתם באופן קבוע נמצאים בחוסר הסכמה, כדאי לעשות סטופ מהיר ולבחון את הציפיות, השאיפות, הרצונות ההדדיים ועוד. בחינה זו חשובה ביותר להמשך התהליך מוצלח וכן באופן כללי בחיים משותפים. קיימות שיטות רבות שעוזרות ליצור אינטגריטי והפשוטה שבהן היא פשוט שיחה כנה ואמתית.

רוצים לדעת מה עוד גני אירועים יכולים להציע לכם? כנסו עכשיו למנוע החיפוש המתקדם שהקמנו עבורכם והתחילו לקבל הצעות רלוונטיות באופן ישיר ומידי.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.