סגור תפריט X

איך מחפשים מקום לאירוע

גני אירועים יש הרבה ומכל הסוגים. כולם נראים מרשימים מאוד וכולם יבטיחו לכם את האירוע האולטימטיבי, ללא שום ספק. אז איך מוצאים את המקום הכי טוב? התשובה לכך מורכבת ודורשת מכם חקירה פנימית של הצרכים והרצונות שלכם וכן יכולת חיפוש יעילה. 

לפני שאתם מתניעים את המכונית ויוצאים למסע החיפושים שלכם בין גני אירועים, עצרו ועשו קצת שיעורי בית. הדרך הטובה ביותר להשיג את מה שאתם רוצים היא קודם כל לדעת מה אתם רוצים. הכינו את רשימת הצרכים שלכם שתקבע בשקיפות מלאה מול כל הצדדים הקשורים לאירוע ואלה כוללים בני זוג, הורים וכו'. עם רשימת צרכים ברורה בחנו את מצב השוק ברשת והתחילו לקבל פרופורציות לגבי האפשרויות העומדות לרשותכם והעלויות הנגזרות מהן. 

לומדים להכיר את השירותים והמחירים

הדרך הקלה והפשוטה להכיר את השירותים והמחירים היא באמצעות חיפוש במאגרי מידע המופיעים בכל חיפוש פשוט בגוגל, תחת הביטוי "גני אירועים". בדרך כלל תפגשו במאגרים כלליים, אך ישנם מאגרים ייעודיים המכילים כלי חיפוש ספציפיים שיאפשרו לכם למצוא בדיוק מה שרלוונטי.

במאגרים מסוימים תקבלו מחירים תוך כדי חיפוש ואלה יעזרו לכם לבנות תמונה מהירה של המצב בשוק. אך אין די בכך וכדאי לפנות למקומות שנראים לכם ולשאול אותם שאלות בכדי לחדד את העניין ולהכיר את הדקויות המסתתרות מאחורי המחיר. 

מקור מידע איכותי נוסף הוא כמובן הפייסבוק. מצטרפים לקבוצות ומתחילים להשתתף בדיונים. אנשים בקבוצות שמחים לנדב מידע ולספק המלצות. יש להבחין בין אנשים פרטיים, נטולי האינטרס ומקביליהם המקדמים שאליהם יש להתייחס בחשדנות מסוימת. 

מלטשים את תכניות האירוע שלכם

עם הבנה ברורה של מצב השוק אתם יכולים לחזור לנקודת המוצא שלכם ולבחון מחדש את התכנית שיצרתם ביחד. ליטוש נוסף של התוכנית עם הידע החדש והמוצק יאפשר לכם לצאת לדרך עם תכנית אפקטיבית בלי יותר מידי גישושים וכיתותיי רגליים מיותרים. עם תכנית ברורה אתם יכולים לחזור למאגרי המידע האינטרנטיים ולהפיק רשימת גני אירועים איתם תרצו לנהל מו"מ רציני.

מפיקים רשימת מקומות לבדיקה מעמיקה

ב"טנקום" תוכלו למצוא מאגר גני אירועים מקיף ועדכני. המאגר נתמך על ידי מנוע חיפוש מתקדם שבו תוכלו להזין את כל המידע הרלוונטי שנגזר מתכנית האירוע שלכם. מערכת החיפוש מאפשרת פנייה מידית למקומות שמעניינים אתכם. 

כל שנותר הוא לנהל שיחה קצרה עם נציגי גני האירועים ולקבוע פגישות. כנסו עכשיו לכאן והתחילו לעשות את הצעד הראשון לקראת האירוע שלכם. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.