סגור תפריט X

אולמות אירועים לאירועים קטנים

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה אשר הולכת וגדלה בישראל של קיום אירועים קטנים. אם בעבר רוב האירועים בישראל היו אירועים גדולים של מאות מוזמנים, היום ניתן לראות לא מעט בעלי אירוע אשר בוחרים לחגוג את האירוע שלהם באווירה אינטימית יותר, עם מספר מועט של בני משפחה וחברים קרובים בלבד, ולא מזמינים מספר רב של משתתפים לאירוע.

אירועים קטנים יכולים להעניק יתרונות רבים - עלויות נמוכות יותר, אווירה אינטימית ומשפחתית יותר, אפשרות לחגוג עם האנשים היקרים והחשובים לכם ביותר, לתת יחס אישי לכל אחד מהאורחים ועוד.

אז אם גם אתם חושבים על אירוע קטן, ולא יודעים כיצד למצוא אולמות אירועים אשר יתאימו לאירוע שלכם, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

הגדרת מספר המשתתפים

אם מדובר באירוע של 100 משתתפים, תצטרכו אולם שונה מאירוע מצומצם יותר של כ-40 משתתפים, ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות (אגב, גם אירוע גדול מתחילים בצורה הזו) הוא להכין רשימה של כל המוזמנים שתרצו להזמין אל האירוע שלכם.

תוכלו לבצע זאת באחת משתי הדרכים הבאות:

 1. להתחיל לרשום את השמות של החברים הקרובים ובני המשפחה שתרצו להזמין ולבצע ספירה סופית של הרשימה.
 2. להגדיר מגבלה של מוזמנים שתרצו עבור האירוע וכך להכניס רק את השמות של האנשים הקרובים אליכם ביותר ועל פי המגבלה הזו.

לא משנה באיזו דרך תבחרו, העיקר שבסופו של דבר תדעו בדיוק מהו גודל האולם הנכון עבורכם ועד כמה מוזמנים הוא אמור להכיל.

לופטים וחדרים פרטיים

אם אתם מקיימים אירוע של עד 100 איש, תוכלו למצוא היום מגוון רחב של לופטים או חדרים פרטיים במסעדות אשר הוקמו במיוחד עבור אירועים מהסוג שלכם. במקום כזה תוכלו למצוא את העיצוב שאתם מחפשים, חוויה קולינרית מיוחדת וברמה גבוהה מאוד ואת התחושה האינטימית והמשפחתית אותה אתם מחפשים באירוע קטן.

כמובן, בדקו היטב את המקום וודאו כי אתם מקבלים במקום גם שירותים נלווים להם תהיו זקוקים כמו תאורה, הגברה, שירותיי קייטרינג ומטבח, מלצרים, סדרני חניה ועוד.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.