סגור תפריט X

אולמות אירועים בפתח תקווה

מחפשים אולמות אירועים בפתח תקווה? לאחר שכיתתנו רגליים באולמות אירועים רבים ולא יצאנו מרוצים, הגיע הזמן לעצור, לקחת נשימה ארוכה ולשאול את עצמנו איפה טעינו. אין טעם לחפש עוד לפני שהצלחנו לענות על השאלה, איך הגענו למצב שבו שום דבר שאנו בודקים לא מתאים לנו כלל? לכך נדרשים רצון, כנות ויכולת ניתוח קלה. קבלו מספר גורמים מרכזיים שמפריעים לנו למצוא את המקום המתאים לנו ביותר לאירוע ומשבשים לנו את התוכניות.

ציפיות לא ראליות

אומרים שציפיות יש רק לכריות. מדובר במשפט משעשע עם היגיון מסוים, שעדיף לקחת בפרופורציות. בחיים האמתיים בהחלט כדאי להתנהל עם מערכת ציפיות ולנסות להשיג את מה שרצינו, אך במקביל כדאי להשאיר מקום לגמישות וספורטיביות. שוק אולמות האירועים הוא דינמי ומתנהל לפי כללי הביקוש וההיצע והיחסים ביניהם משתנים תדיר. הדבר תקף גם לגבי אולמות אירועים בפתח תקווה. לכן אל תהיו מופתעים שהמחירים טיפסו רק בגלל שדחיתם בשבוע, פשוט נכנסו בינתיים עוד הזמנות. 

אנו לא תמיד מודעים לכך שהבעיה אינה במקום שמצאנו אלה דווקא בחוסר הרצון שלנו לקבל את תכתיבי השוק. הדרך היחידה לברר את העניין היא באמצעות השוואות מחירים בין אולמות אירועים בפתח תקווה שנמצאים באותה סקאלה. כשאנו מנהלים מו"מ מול מספר מקומות ברמה דומה, אנו יכולים לקבל תמונה די ברורה לגבי מצב העניינים ולקבל החלטות בהתאם. כל מה שעלינו לעשות הוא להיות אמתיים, לספר במו"מ שבמקביל קיבלנו הצעות משופרות ולראות איך הצד השני מגיב לעניין. 

ניהול מו"מ עיקש

מצאנו מקום ואנחנו כמעט מרוצים.. כולנו בדרך כלל "כמעט מרוצים" ומחפשים דרכים יצירתיות לשפר עמדות. זה טוב ויפה, אך לפעמים מאבדים פרופורציות וכל מה שעושים עבורנו אינו מספק ואנחנו עדיין לא מרוצים. יכול להיות שבמהלך העניינים קצת איבדנו את עצמנו בדרך ואנו צריכים להתאפס. בואו נביט על הצד השני וננסה להבין גם אותו. יש סיכוי שנראה מישהו כמונו בדיוק שרק רוצה להתפרנס והוא מאד רוצה לשמח אתנו ולא מצליח. אולי התעקשנו קצת יותר מידי ואולי לא פעלנו בכיוון הנכון.

כשאנו יודעים מהו המחיר הנכון כרגע עבור האירוע שלנו ובאיזו רמה, הרבה יותר קל לנו למצוא את המקום המתאים. במקום להתעקש על הורדת כמה שקלים נוספים, בדרך כלל עדיף לבקש הטבות. כמו בכל מקום, גם אולמות אירועים בפתח תקווה יהיו מוכנים ללכת לקראתנו בצורה משמעותית ולחסוך לנו הוצאות מיותרות. 

חוסר הסכמה בין בני הזוג

לעיתים קרובות מידי אנו מצפים שהאנשים מסביבנו יסכימו אתנו, אך זה לא תמיד עובד מפני שלאחרים יש ציפיות דומות. כשמדובר באירוע משמעותי מתעוררים לפעמים פערים בין הצדדים וקושי רב להסכים. יש 2 דרכים לפתור את הבעיה:
פשרה – כולנו אוהבים פשרות ומוכנים בשמחה שאחרים יתפשרו עבורנו, אך כזה מגיע אלינו מתברר שהנושא הוא "ציפור נפשנו" ואין מקום לדיון. זה הזמן לקבל עובדה ידועה - מבוגרים מתפשרים והרבה. כך שאם אתם מתווכחים על אולם אירועים יוקרתי או אירוע בטבע, יכול להיות שאתם צריכים לחפש בין גני אירועים את המקום המתאים לשניכם.
וויתור – וויתורים הם הגרסה המתקדמת לפשרות. פשרות הופכות מהר מאד למקור טינה הדדי וניתן להימנע מהן בקלות באמצעות וויתורים הדדיים, או במילים אחרות – פרגון. בני זוג טובים יודעים לפרגן זה לזו. לדוגמה: אם אתה יודע שעניין המקום הוא בנפשה אז יש לך הזדמנות לפרגן את בחירת מקום האירוע. לאחר האירוע תוכלו לנסוע לירח דבש בתאילנד שזו המקום שרצית לבקר בו כבר מזמן.

לסיכום, יצירת הסכמה בין בני זוג היא עניין הכרחי עבור כל החלטה חשובה בחיים, לרבות בחירה מבין אולמות אירועים בפתח תקווה או בכל מקום אחר שאותו אתם מוצאים לנכון. יושבים ביחד, מחליטים וסוגרים עניין כשני אנשים שוויוניים עם צרכים ורצונות תואמים. 

אירועים ספונטניים 

לעיתים אנו נכנסים למצבים הדורשים מאתנו החלטות מהירות. הצורך בהפקת אירוע ספונטני יכול לנבוע מסגנונכם הזוגי הזורם או בשל אילוצים. סיבות נפוצות לזירוז אירועים הן: ברית מילה, לתינוק בדרך... אישור לגרין כארד או להבדיל, לא עלינו, מישהו מיקיריכם על ערש דווי ואם רוצים לחוות איתו  רגע מאושר. 

זירוז הליכים עלול לסבך את האירוע וליקר אותו משמעותית. לכן, בכדי לשמור על פרופורציות ניתן להפיק 2 אירועים: האחד צנוע ובחיק המשפחה הקרובה ביותר ואילו השני יהווה מעין מסיבה שאליה יוזמנו כל הקרובים והרחוקים המעוניינים להשתתף אתכם בשמחתכם. 

פותחים דף חדש וחכם

לאחר שזיהינו את הבעיה שגרמה לנו "להתברבר" כבר בשלב ההתחלתי של הפקת האירוע, הדברים הופכים לקלים ופשוטים. כל שעלינו לעשות הוא להיכנס לאחד מאתרי האירועים ולבצע חיפוש על פי הצרכים שקבענו לעצמנו ביחד. 

אתר טנקום מכיל את כל המידע הנדרש בכדי לאתר אולמות אירועים בפתח תקווה ולברור מתוכם את המתאים ביותר עבורנו. עם מנוע חיפוש מתקדם, אנו מזינים את המידע הדרוש ומקבלים חתך תוצאות ממוקד. האולמות שנראים מבטיחים זוכים לקבל את פרטי הקשר שלנו ולפנות אלינו, לספר עוד קצת על עצמם ולתאם פגישה.



אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.