סגור תפריט X

אולמות אירועים במרכז

מחפשים אולם לאירוע במרכז? מתכוננים לאירוע בקרוב? קבלו את שלשת הפרמטרים המרכזיים שקובעים איך לבחור אולם אירועים בצורה נכונה ועם כמה שפחות טעויות בדרך. אז בואו נתחיל:

מיקום האירוע

רבים מעדיפים למקם את האירוע שלהם בסביבה הקרובה לביתם. יש בכך היגיון רב שכן אנשים מרגישים קשורים למקום ורוצים שהאורחים שלהם יחוו משהו נוסף מהחיים שלהם. אולמות אירועים בצפון מביאים מבקרים לסביבה ירוקה, שקטה ואיכותית. אולמות אירועים בדרום מביאים לנו שקט דומה וסביבה מדברית רבת הוד. אולמות אירועים במרכז בדרך כלל מספקים חוויה הרבה  יותר אורבנית שמכוונת לסגנון ויוקרה. יחד עם זאת יש לא מעט אולמות אירועים במרכז ממוקמים דווקא בסביבה ירוקה כמו מושבים, פרדסים וכו'. 

אחרים יעדיפו ללכת על אירוע במיקום נוח לכולם. אנשים אלה בדרך כלל גרים במקומות רחוקים, כמו אילת או נהריה ומעדיפים לא "לטרטר" את כולם בדרך לאירוע. התנהגות מתחשבת זאת בעלת ערך רב והאורחים ישמחו על כך מאד. נכון הדבר במיוחד עבור מבוגרים, הורים לילדים קטנים וכן בעלי מוגבלויות שיתקשו לגמוע מרחקים רק עבור המפגש עם יקיריהם. 

לכן, בבחירת מיקום האירוע מומלץ לשקלל את רצונותיכם לצד נוחותם ומגבלותיהם של האורחים שאותם אתם מתכוונים להזמין. במרכז יש שפע אולמות אירועים ואלו יכולים להתאים בהחלט עבור כל אירוע ובכל מקום שנראה לכם, לרבות בקרבת תחבורה ציבורית או בשילוב הסעות מאורגנות.

דגשים מיוחדים

כשרות – הנושא הרגיש ביותר בתכנון אירוע הוא המזון ובמיוחד הכשרות. כל מקום מציע רמת כשרות שונה ויש לקחת בחשבון שלפחות חלק מן האורחים שלכם מתייחס ברצינות רבה לנושא זה. לכן, כאשר אתם בוחרים בין אולמות אירועים במרכז או בשאר הארץ, עליכם לברר היטב את רמת הכשרות במקום. כמו כן, אם יש ספקות כדאי לברר מול אורחים שהנושא בליבם ולוודא שאכן המקום מתאים. חשוב להבין שרמת הכשרות אינה נגזרת אך ורק ממצב הכשרות במקום ויש לוודא גם את רמת הכשרות של הקייטרינג. במקרה הצורך זכרו להזמין מנות גלאט לאורחים הנדרשים לכך.

רגישות נוספת למזון – אם נקבע שהאולם שלכם מספק גם את המזון, יש לקחת בחשבון רגישויות שונות כמו אלרגיות לבוטנים, מוצרי חלב, קמחים מסוימים ועוד. יש לכם טבעונים במשפחה? בדרך כלל יש בתפריט בחירה בין בשרים, דגים וצמחוני. עם זאת, עבור טבעונים רבים אין הדבר מספק ועבור אלה יש לדאוג למנות מתאימות. בירור מול הטבעונים אצלכם יחסוך מבוכות וקרובים הניזונים מסלט בלבד. 

• נגישות ורגישות – לאנשים רבים יש מגבלות גופניות שלא תמיד אנו מודעים לעומקן. אם מצאתם מקום מדהים הדורש טיפוס במדרגות כדאי שתבדקו אם יש בין האורחים שלכם כאלו שדבר זה מהווה עבורם מגבלה משמעותית. במקרה כזה כדאי לשקול אלטרנטיבות: לחפש מקום נגיש או לדאוג לאמצעי הנגשה.

עלויות וזמינות

עלות המקום נגזרת ממספר פרמטרים ואלו כוללים את מוניטין המקום, את מיקומו, גודלו, תזמון האירוע וכן תוספות שונות הנכללות במחיר. אולם אירועים מול הים יעלה משמעותית יותר מאולם במרכז מסחרי. נכון הדבר גם לגבי עיצוב ויחס המקרינים יוקרה וכן מקומות עם רמת כשרות גבוה. 

אולמות אירועים במרכז מציעים טווח מחירים רחב הנקבע מהיכולת שלהם לעשות "בוקינג" זמן מה מראש. בשלב המו"מ יש לבחון בקפידה את כל סעיפי המחיר ולהשוות למקומות נוספים שמצאו חן בעינכם ומתאימים לצורכי האירוע. אם אתם מרגישים שהמקום יקר ללא סיבה מיוחדת ניתן לנסות להוריד את המחיר. אם הדבר אינו משיג לכם את המחיר הנכון, אל תתפתו להסכים בו במקום ותנו צ'אנס לחיפוש נוסף. עם מגוון כל כך רחב של אולמות אירועים במרכז, סביר להניח שתקבלו במקום אחר הצעה משתלמת יותר. לאחר שעזבתם את המקום לטובת חיפוש נוסף, תוכלו להפעיל לחץ טלפוני נוסף ותופתעו לגלות שזה עושה פלאים במחיר. דבר זה יש לסייג שכן יש מקומות עם "ביקוש קשיח" ואלו מלאים לפחות חצי שנה קדימה. כך שסביר להניח שהם לא יתרגשו מתרגלי מו"מ יצירתיים ויתמידו בעקשנותם, במקרה כזה תידרשו להחליט להתפשר או לוותר. 

עניין התאריכים הוא נושא רגיש ומלחיץ. לכן, ככל שאתם מצליחים לקבוע לתאריך יעד רחוק יותר, כך העמדה שלכם מול אולמות האירועים חזקה והדבר בא לידי ביטוי במחיר. יתרון חשוב יש לאירועים בחורף ובתקופות נוספות, בהן הביקוש לאירועים צונח ואז ניתן למצוא "מציאות". אלה שרוצים להתחתן מהיום למחר יצטרכו להתפשר במחיר, מיקום, שירות ובסיכוי להעמיד אירוע מוצלח ללא כשלים, כך שאולי עדיף לוותר. במצבים אלה ניתן לפצל את האירוע לשניים: אירוע מצומצם למשפחה הקרובה בלבד בבית הכנסת או בבית ולאחר מכן, במועד נח יותר מזמינים את כולם לאירוע חברתי, קונספט זה מקובל כיום בברית מילה.

מגוון אולמות אירועים במרכז בקליק

מערכת החיפוש המתקדמת באתר טנקום עושה לכם חיים קלים בחיפוש. אתם מזינים את הנתונים הרלוונטיים ומנוע החיפוש מוציא לכם רשימה מסודרת של כל המקומות שיכולים להתאים לכם. כל שצריך לעשות בכדי ליצור קשר עם מקומות אלה הוא להשאיר פרטים והם כבר יפנו אליכם עם הצעות. למידע נוסף על אולמות אירועים במרכז ותתחילו לסגור עניינים. 


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.