סגור תפריט X

איך בוחרים אולם אירועים מומלץ


בוודאי לא יפתיע אתכם כשנספר לכם שצמד המילים ״אולמות אירועים״ הוא אחד מהביטויים המבוקשים ביותר בגוגל. לא משנה מהי עונת השנה, מהו מזג האוויר בחוץ ומה עובר על המדינה – בכל יום מחדש ישראלים מחפשים מקומות איכותיים לקיים בהם אירועים משמעותיים בחייהם. בין אם מדובר בחתונה, ברית, אירוע עסקי או מסיבת בת מצווה: אולמות אירועים תמיד היו ותמיד יהיו מצרך מאוד מבוקש בארץ שלנו.

ועדיין, ישראלים רבים מתקשים להתמודד עם השפע ולא ממש יודעים כיצד לבחור את אולם האירועים הטוב ביותר עבורם. כשבכל פינה באינטרנט קופצים אולמות שמציעים לארח אותם, איך אפשר לבצע את הבחירה הטובה ביותר? אם גם אתם מתמודדים עם השאלה הזו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. אספנו עבורכם את כל הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת אולמות אירועים כך שתוכלו לחזור למאמר שלנו ולוודא שאתם לא מדלגים על שום פרט חשוב.

לפני הכל – הבינו את הצרכים שלכם

בואו נדבר תכלס – משימת החיפוש וההשוואה בין אולמות אירועים שונים יכולה לקחת זמן, אך יש דבר אחד שאתם יכולים לעשות שיעזור לכם לחסוך הרבה מאוד זמן והתעסקות מיותרת: להבין מראש מה הם הדברים החשובים לכם באולם שאתם שוכרים. לכן, רגע לפני שאתם מתחילים לשוטט באתרים ולבצע השוואות, שבו רגע עם עצמכם או עם מארגני האירוע הנוספים ותענו לעצמכם על כמה שאלות, למשל:

·         מהו מספר האורחים המשוער שיגיע לאירוע שלכם?

·         האם המקום צריך להתאים לאנשים בעלי מוגבלות פיזית / צרכים מיוחדים?

·         האם יש לכם בקשות מיוחדות לאירוע?

·         מהו התקציב שאתם יכולים להקציב למטרת ההשכרה?

·         האם חשוב לכם לשלב אטרקציות באירוע שלכם?

·         על מה אתם לא מוכנים להתפשר?

·         האם יש בעל מקצוע מטעמכם שאתם חייבים לשלב בתהליך הפקת האירוע?

וכן הלאה.

בחנו את התמונות של האולם

כל אולם אירועים שמכבד את עצמו יאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלו לקבל הצצה לכל הטוב שהם יודעים לבצע. בעידן של היום, המשמעות של הדבר היא להעניק לכל אחד ואחת תמונות של האולם בשיא הפאר שלו, בכדי שתוכלו לקבל רעיון של העיצוב הקיים במקום. אם יש אולם שנשמע לכם מתאים עבורכם כמו כפפה ליד, אל תוותרו ותבחנו לעומק את התמונות של המקום. תראו האם העיצוב של האולם מדבר אליכם והאם יש משהו שהייתם רוצים לשנות. כך, תוכלו ליצור קשר עם המקום ולהכווין אותם אל החלקים שפחות התחברתם אליהם ולראות האם ניתן לשנות אותם כך שתהיו מרוצים.

בדקו כמה שנים האולם פועל

בדיוק כפי שתיקחו את האוטו שלכם למוסך מנוסה או שתבחרו ללכת לרופא בעל שנות ניסיון רבות שטיפל כבר בעשרות אנשים – כך כדאי לקיים את האירוע שלכם באולם אירועים בעל ניסיון! ככל שהאולם וותיק יותר, כך תוכלו לדעת שיותר ישראלים בחרו לקיים בו את האירוע שלהם, שהצוות במקום ככל הנראה מנוסה ומקצועי יותר וכי הם יודעים כיצד להעניק לישראלים את שירות האירועים שהם הכי אוהבים. עם זאת, כמובן שחשוב לבדוק כי המבנה עדיין בטיחותי ויכול להכיל אתכם ואת האורחים שלכם בבטחה. לרוב, הניסיון מעיד על כך שבעלי המקום כבר זכו לארח מאות אם לא אלפי אירועים, והם יוכלו לסייע גם לכם לייצר את האירוע שתמיד חלמתם עליו.

העדיפו לבחור באולמות אירועים במיקומים נוחים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת אולמות אירועים הוא המיקום שלו. סביר להניח שהאורחים שלכם לא יגיעו לאירוע ממקום אחד, משום שכל אחד גר במקומות אחרים. בנוסף, מאוד יכול להיות שהאולם שתפס לכם את העין בכלל נמצא במקום שרחוק ממקום המגורים שלכם, כך שאתם חייבים לוודא שהאולם נמצא במקום שלכם ולכל האורחים שלכם יהיה נוח להגיע. איך אפשר לבדוק את זה? ראשית, בררו מהן דרכי ההגעה למקום. האם ניתן להגיע אליו בכבישים סלולים או שהוא נמצא בקצה דרך עפר שרק רכבי שטח יוכלו להיכנס אליו? האם גם אנשים המתניידים בכיסאות גלגלים יוכלו להגיע למקום? האם הוא נמצא בשטח מרכזי, שלרוב פקוק ויגרום לכם לעמוד שעות ארוכות בפקקים בדרך אל ומחוץ לאירוע? מומלץ לבדוק את כל נושא ההגעה מראש, בכדי שתוכלו להיות בטוחים שהאורחים מגיעים ועוזבים את האירוע שלכם עם חיוך גדול על הפנים.

בחרו אולמות אירועים מומלצים על ידי ישראלים אחרים

אומרים שהדרך הטובה ביותר למצוא כל דבר חשוב בחיים הוא בעזרת המלצות של אנשים בעלי ניסיון, אז למה לא לעשות את זה גם כשאתם מחפשים אולמות אירועים? בעידן הטכנולוגי של היום כבר קל מאוד למצוא המלצות וביקורות על אולמות שונים ברחבי הארץ, מה שמאוד יעזור לכם לקבל החלטה בקלות ובמהירות. אנחנו ממליצים לכם להקדיש לכך זמן, וגם אם אתם לא מוציאים אותן על השנייה הראשונה – להמשיך ולחפש. דרך הביקורות של ישראלים אחרים תוכלו ללמוד הרבה על אותו אולם שסקרן אתכם, לשמוע על השירות שניתן במקום, ללמוד על תהליך העיצוב וההכנה של המקום ובעצם להבין האם באמת מדובר באולם שהכי מתאים לאירוע שלכם.

בישראל של 2023 כולם כבר יודעים – אולמות אירועים רק בטנקום מוצאים! האתר שלנו מוקדש לכל הזוגות והמשפחות שרוצים לחגוג את האירועים השמחים ביותר של החיים במקומות מוקפדים ויוקרתיים שיאפשרו להם לרקוד ולשמוח עד השעות הקטנות של הלילה. רק אצלנו תוכלו למצוא את אולמות האירועים המבוקשים ביותר ברחבי הארץ, להשוות ביניהם בקלות ולאתר את האולם שעונה בדיוק על הצרכים שלכם. במידה ויש לכם שאלות או שאתם מתלבטים בין כמה אולמות ורוצים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-3977258. 

התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.