סגור תפריט X

חתונה בכנרת - כל מה שצריך לדעת על חתונה בטבריה

אין ספק שהכנרת היא אחת מהמקומות היפים ביותר בארץ, וזוהי גם אחת הסיבות שמדובר במיקום מבוקש לחתונות. רוצים לדעת איפה אפשר להתחתן בקרבת הכנרת?

זה כל מה שצריך לדעת


האם מומלץ להתחתן בכנרת?


אין תחרות עם הנוף הפסטורלי של אגם הכנרת, אך האם זה פרקטי להתחתן שם? ובכן הסביבה בה אתם מקיימים את האירוע היא חלק בלתי נפרד מהתכנונים, ועליכם קודם כל לבדוק האם יהיה לכם נוח לתכנן את האירוע באזור הכנרת. כמובן שצריך להראות גמישות ולתכנן לפרטים את כל התוכנית אבל באופן כללי עליכם לזכור שמדובר בערב אחד ומאוד משמעותי, ולכן אם אתם חולמים על חתונה אל מול נוף כנרת אל תתנו לתכנונים למנוע מכם את החלום. חתונה ליד הכנרת היא לחלוטין אירוע מיוחד במינו, ואין ספק שאתם תיהנו מהנופים הקסומים הללו בליל כלולותיכם. 


חיפוש אולמות אירועים בטבריה


אולמות אירועים בטבריה הם מאוד מבוקשים, ולכן קשה מאוד למצוא אותם. אם אתם כבר החלטתם שאתם רוצים חתונה באזור הכנרת חשוב שתתחילו לחפש את האולם שלכם כמה שיותר מוקדם כדי שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו לבצע את האירוע במקום שתרצו. ברגע שהתחלתם לחפש אנחנו ממליצים לכם להיות כמה שיותר גמישים לגבי המועד והשעה כדי שתצליחו לתאם מועד לחתונה. 


הסעות לחתונה בטבריה


אם כבר סגרתם את כל התיאומים והצלחתם למצוא אולמות אירועים מתאימים באזור טבריה, אנחנו ממליצים לכם להתארגן על הסעות עבור האורחים. בדקו מאילו אזורים בארץ יהיה הכי הרבה ביקוש להסעות ונסו לתאם את ההסעה כך שלאורחים שלכם יהיה יותר קל להגיע אל האולם. זכרו לוודא עם האורחים האם הם מתכוונים להגיע עם ההסעה, כדי שתוכלו לעדכן את חברת ההסעות מה סדר הגודל של האוטובוסים הנדרשים והאם בכלל יש צורך בהוצאת הסעה מסודרת לאירוע. 


באיזה עונה הכי כדאי להתחתן בטבריה?


כולנו מכירים את עונת החתונות בתור עונות הקיץ, ואכן זוהי העונה הנפוצה ביותר להתחתן בה באזור טבריה. למרות זאת, כדאי שתדעו ששווה לכם לשקול להתחתן דווקא לא בעונות השיא. כאשר אתם מתאמים חתונה לחודשי החורף לרוב יהיה לכם קל יותר למצוא מועד פנוי וכמובן שהמחירים יהיו בהתאם. אם תהיו פתוחים לבחור בתאריכים שונים ממה שתכננתם אתם תוכלו להרוויח וליהנות מהאולם שרציתם במחיר זול משמעותית מהמחיר שיוצע לכם בתאריך מבוקש יותר. 


בדקו המלצות עבור אולם האירועים


לפני שאתם נסגרים ובוחרים מבין מגוון גני האירועים שבאזור הכנרת, כדאי לכם לברר ולחפש המלצות מאורחים קודמים. בין אם זה מהאינטרנט ובין אם המלצות מפה לאוזן, אין דרך טובה יותר לדעת מה מומלץ עבורכם מאשר לשמוע מאנשים אחרים שהיו באותו מקום כמוכם. אם אתם רוצים לברר פרטים נוספים לגבי האולם ולשאול שאלות כדאי לעשות את זה בשלב כמה שיותר מוקדם ולהרים טלפון אל האולם בהקדם. נסו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולברר האם המקום עונה על הצרכים שלכם והאם אתם מעוניינים לקבוע איתם פגישת המשך. 


ודאו כי האורחים קיבלו את ההזמנות שלכם


כמו בכל חתונה, אתם צריכים להיות בטוחים כי האורחים קיבלו את ההזמנות שלכם והם יודעים כיצד הם מגיעים אל החתונה שלכם. ההזמנות צריכות להישלח מראש כך שכולם יוכלו להתכונן ולדעת האם הם יכולים להגיע ואתם תוכלו לקחת בחשבון את המוזמנים שאישרו את הגעתם. הדבר הזה חשוב לא רק לתיאום ההסעות אלא לתיאום גורף עם האולם, אותו תצטרכו לעדכן בכמות המוזמנים המשוערת. 


נסו לדמיין את רגע החופה שלכם


ברגע שאתם נכנסים אל האולם, נסו לראות האם בעיני רוחכם אתם מצליחים לראות את החתונה שלכם קורית באותו האולם. האם הדברים נראים לכם מתאימים? האם המקום תואם לציפיות שלכם? ברגע שהחלטתם על מקום ייחודי לחתונה כמו הכנרת, אתם צריכים להמשיך בקו הזה ולהפוך את שאר התכנונים שלכם למציאות. אם אתם מרגישים שהמקום לא מתאים, אל תתפשרו עליו ותנסו לבדוק מקומות אחרים שיותר עונים על הצרכים שלכם. כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון שיהיו התפשרויות, אך עליכם לאהוב את המקום ולרצות לחזור אליו ולתכנן בו את האירוע המיוחד שלכם. אם אתם מוצאים מקום שנראה לכם מתאים, צאו לדרך והתחילו בתכנון. בהצלחה!


התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.