סגור תפריט X

רשימת המשימות לחתונה - כל מה שחשוב לדעת

חתונה היא אירוע מרגש, אך אין ספק שמדובר גם באירוע מורכב לתכנון שדורש לא מעט הכנה מראש. איך אפשר לעשות את זה ביעילות? סידרנו עבורכם רשימת משימות שתצטרכו לבצע לפני היום הגדול.


בדקו מהי כמות המוזמנים

כמות המוזמנים היא שלב ראשוני וחשוב מאוד שחשוב לעשות לפני שתסגרו אולם אירועים. גני אירועים מסויימים מכילים מספר מדויק של אנשים, ולא תוכלו לחרוג מהמספר הזה. אנחנו ממליצים לכם לעשות קודם כל רשימה של מוזמנים ולאחר מכן להחליט מהו סדר הגודל של האולם אותו תהיו מעוניינים לסגור. אם תצטרכו למשל אולם לאירוע מצומצם, תוכלו לבדוק באולמות לאירועים קטנים ולא להוציא סכומים גדולים יותר על אולם גדול שלא לצורך. 


תיאום תאריך ואולם

קודם כל חשוב לדעת מתי ואיפה תקיימו את החתונה שלכם. אם אתם יודעים פחות או יותר מהי התקופה בשנה בה אתם מעוניינים לקיים את האירוע יהיה לכם פשוט יותר לתאם עם האולם בו רציתם. קחו בחשבון שאתם תהיו גמישים עם התאריכים תוכלו לחסוך המון כסף ולהוזיל את ההוצאות שגם ככה הן לרוב כבדות מאוד. אם למשל אתם מתחתנים בתאריכים שלא נחשבים ב"עונת החתונות" תוכלו לשלם מחיר זול משמעותית שכן הביקוש באותם התאריכים יורד ויש יותר מקומות זמינים לשריין. כמובן שאתם צריכים להתייחס גם לשאר השיקולים שלכם, אך מדובר בטיפ חשוב שיכול לעזור לכם לצמצם עלויות. 

‏בחירת האולם הוא תהליך מורכב ולכן אנחנו ממליצים לכם לנסות לעשות אותו כמה שיותר מוקדם. אם למשל ביקרתם באולם ספציפי שאתם יודעים כי תרצו לשריין אותו, אתם חוסכים לעצמכם הליך ארוך של חיפושים אחר אולם שעונה על הצרכים שלכם, תהליך שיכול לגזול מכם זמן יקר לתכנונים. 

שימו לב כי גני אירועים נתפסים הרבה זמן מראש, אל תתעכבו עם התיאום ונסו לעשות אותו על ההתחלה של תכנון האירוע. 


הכנת הזמנות ושליחתן

עכשיו אחרי שאתם יודעים מי מגיע, היכן מתקיים האירוע ובאיזה תאריך, אתם יכולים להתחיל לשלוח את ההזמנות לחתונה.


תהיו מדויקים ותפרטו את כל המידע הנחוץ בגוף ההזמנה כדי למנוע אי הבנות ובלבולים. בקשו מהאורחים לעדכן אתכם האם הם מגיעים לבד או בזוג על מנת שתוכלו להיערך לכמות המדויקת של האורחים. שימו לב לשלוח את ההזמנות לכתובות עדכניות, ובמידת הצורך בקשו אישורי מסירה ועדכונים שהאורחים אכן קיבלו את ההזמנה והם יודעים את פרטי האירוע. 


הזמנות דיגיטליות לחתונה

הזמנה דיגיטלית צריכה כמובן להיות מעוצבת ולהתאים לתמה העיצובית של האירוע. הדרך בה אנחנו ממליצים לעשות זאת זה באמצעות הזמנות דיגיטליות לחתונה.

עיצוב דיגיטלי של ההזמנות מאפשר מגוון עצום של אופציות עיצוביות כך שבוודאות תוכלו למצוא את העיצוב שיתאים לכם וישתלב עם שאר האסטתיקה של העיצוב. 


תיאום דיג'יי או להקה

איך אפשר לתאם חתונה מבלי לדאוג למישהו שיעשה שמח? בכל אירוע תוכלו למצוא דיג'יי או זמרים ששרים לייב שידאגו להפוך את הרגע לבלתי נשכח. קודם כל אתם צריכים להיסגר ביניכם מהי ההעדפה שלכם ולאחר שהחלטתם הגיע שלב החיפושים. אתם צריכים למצוא תקליטן אן זמר שיוכלו להעביר את ההעדפות שלכם ולהפוך את האירוע שלכם לאחד שתואם את הטעם המוזיקלי שלכם, את האנרגיות שלכם ובאופן כללי את המאורע. אנחנו ממליצים לחפש המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם וכך לדעת האם אתם מקבלים את מה שאתם מחפשים. 


בחירת ביגוד לחתן ולכלה

אחד מהרגעים המרגשים ביותר בתכנון החתונה הוא מדידות הבגדים. מדידת השמלות עבור הכלה ומדידת החליפות עבור החתן הם חשובים במיוחד וחשוב לדאוג להשאיר עבורם את הזמן הנדרש. כל אחד רוצה שהבגד שהוא לובש ביום החתונה יהיה בגד שישב בול, שיעביר את האופי שלו, את הסגנון שלו ועדיין יהיה נוח ואלגנטי. נסו להשאיר לבחירת הבגדים מספיק זמן כדי שלא תיאלצו להתפשר על הבגד אותו תבחרו.


קחו זמן לנשום עמוק

בין כל הסטרס של תכנון החתונה, אתם צריכים להשאיר לעצמכם זמן ליהנות. מדובר ברגע שלא יחזור על עצמו, ואתם צריכים ליהנות גם מהתהליך ולא רק מהאירוע עצמו. בין תיאומים לתכוננים למדידות תנסו לקחת לעצמכם רגע לנשום עמוק ולשמוח שאתם עומדים להתחתן עם אהבת חייכם. מאחלים לכם המון מזל טוב!


התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.