סגור תפריט X

ההכנות לחתונה - כל מה שאסור לשכוח

אין ספק שהחתונה היא אחת מהאירועים המרגשים ביותר. בין כל ההתרגשות שלנו סביר מאוד שנשכח דברים שיכולים להתברר כקריטיים. אנחנו פה בשביל לסדר לכם את העניין ולעזור לכם להגיע מוכנים ליום הגדול הזה. 

עבדו עם רשימה מסודרת

כדי לוודא שאתם באמת לא שוכחים שום פרט חשוב אנחנו ממליצים לכם לארגן רשימה מסודרת של משימות שעליכם לבצע לקראת החתונה. זוהי דרך טובה להיות במעקב אחרי כל ההכנות שלכם ולוודא שאתם בקצב ולא שוכחים שום פרט חשוב או משמעותי.

את ההזמנות שלחתם?

אחד הדברים הראשונים שחשוב לעשות הוא לשלוח את ההזמנות לחתונה. עליכם להכין מראש רשימת מוזמנים הכוללת את כתובות הדואר על מנת לשלוח הזמנות מעוצבות לכל מי שתרצו להזמין. ברגע שיש לכם את כל הפרטים על האירוע כדאי לשלוח את ההזמנות, על מנת שלאנשים יהיה זמן מראש לשריין את המועד על מנת להגיע לאירוע שלכם. 

חפשו אולם מבעוד מועד

אל תדחו לרגע האחרון את בדיקת גני האירועים. אולמות אירועים מוצלחים נתפסים מוקדם מאוד, ולכן אם אתם רוצים להספיק לסגור את האולם המועדף עליכם כדאי לכם להזדרז. שימו לב כי אם אתם סוגרים את אולם האירועים לתאריכים פחות מבוקשים תוכלו לשלם מחיר נוח הרבה יותר.  מחפשים אולם? כל האולמות המומלצים ברחבי המדינה ניתן למצוא אצלנו בטנקום.

אם בכל זאת אתם רוצים להתחתן ב"עונה" - עליכם להיות מאוד מהירים ולהתחיל להתארגן על אולם בשלבים מאוד מוקדמים של תכנון החתונה. 

הזמנת איפור ושיער

ככל שאתם מתקרבים למועד החתונה, יהיה לכם יותר מורכב למצוא מאפרת או מעצבת שיער לטעמכם. אם אתם רוצים לסגור דיל טוב הרבה פעמים יהיה לכם כדאי להזמין איפור ושיער יחדיו, וכדאי להשתדל לדאוג לכך כמה שיותר מהר שכן דילים כאלה נחטפים מהר. 

להקה או דיג'יי?

הרבה זוגות מתלבטים בשאלה האם לקחת דיג'יי שיעיף את הרחבה או להקה שתשיר בלייב. לכל אחת מהאופציות כמובן יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, אך חשוב לא לדחות את ההחלטה לרגע האחרון כדי שתוכלו לקבוע בנחת את השירים ואת מבנה האירוע. 


קניית בגדים לחתן ולכלה

הרבה פעמים יהיה קשה למצוא את הבגד המושלם, וכמעט תמיד כל בגד יצטרך לעבור תיקונים והתאמות כדי שיתאימו לכם בול. רגעי מדידת הבגדים לחתונה הם רגעים משמעותיים ומרגשים ביותר ואתם לא תרצו לעשות את הבחירה הזו תחת לחץ של זמן! קחו את בחירת הבגדים ברוגע, ודאגו להתאים את הבגדים למידותיכם מראש. 


צלם חתונות

אי אפשר שלא לרצות לתעד את האירוע המרגש הזה! בחרו צלם לפי תיקי העבודות שלו ותאמו איתי את מועד האירוע. אם אתם רוצים לעשות צילומים גם לפני ואחרי האירוע כדאי לתאם זאת כבר בשלב הראשוני ובנוסף מומלץ לקבוע עם צלם על מנת לצלם תמונות save the date לקישוט הזמנות החתונה שלכם. 


קחו את זה ברוגע!

הכי חשוב זה ליהנות מהתהליך. החתונה שלכם היא אירוע משמח, ואם אתם רק תהיו בלחץ למהר ולהספיק את הכל אתם לא תיהנו מהדרך ורק תרצו שכל התכנון הזה יסתיים. נסו לקחת את התיאומים באיזי, להבין שלא תמיד הכל ילך כשורה ותהיו מוכנים לכך שבדרך יהיו גם קשיים. בסופו של דבר, הכל קורה לטובה, והאירוע שלכם יהיה אירוע מוצלח רק אם תאמינו שהוא יהיה כזה. אז קחו נשימה עמוקה, החזיקו את היד של האדם שאתם אוהבים וצאו לדרך. שיהיה לכם מזל טוב וחיי נישואין מאושרים יחדיו!

התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.