סגור תפריט X

כמה עולה חתונה ב-2023? יצאנו לבדוק!

אנחנו כבר יודעים שחתונה יכולה להיות עסק יקר - אבל כמה יקר? על השאלה הזו ננסה לענות כעת - כמה תעלה לנו חתונה בשנת 2023? ומה הדברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם? אם הנושא הזה מעניין אתכם אז כדאי לכם להמשיך ולקרוא!



ממה מורכב המחיר?


מחיר החתונה כמון לא מסתכם אך ורק במחיר של גני אירועים אלא מהמון גורמים נוספים. ההזמנות, התלבושות, האוכל, הדיג'יי - הכל צריך להילקח בחשבון כאשר אתם מחשבים את העלויות של האירוע. כמובן שגם המתנות שתקבלו יהיו חלק משמעותי בכיסוי העלויות, אך אין ספק שצריך להיות עם יד על הדופק בכל ההקשר של הוצאות החתונה. 



מה סדר הגודל של מחיר חתונה?


כמובן שכל חתונה היא שונה, ויש הרבה גורמים שמשפיעים על המחיר של החתונה. כמובן שאולמות לאירועים קטנים יעלו פחות מאשר אולמות אירועים שמאכלסים חתונות גדולות. בחתונה סטנדרטית לרוב כמות המוזמנים נעה בסביבות ה500 מוזמנים והמחיר שלה מתחיל מ150 אלף שקלים. כמובן שככל שהאירוע מפואר יותר המחיר יכול להמשיך ולטפס. מחיר חתונה גדולה יכול להגיע אפילו ל400 אלף שקלים. ברור לנו כעת שמדובר בטווח רחב של מחירים ולא כל חתונה תהיה דומה במחיר לחתונה אחרת.



מה הכי משפיע על מחיר החתונה?


לא תמיד הדבר שהכי ישפיע על המחיר יהיה כמות המוזמנים, אלא גם גורמים נוספים הם גורמים שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם סוגרים חתונה בגן אירועים. כמה מהדברים היותר קריטיים שיכולים לשנות את המחיר של החתונה מהקצה אל הקצה הם התקופה בשנה בה אתם מקיימים את האירוע, היום בשבוע (אמצע שבוע או סוף השבוע) והמיקום הגאוגרפי של אולם האירועים. אם אתם מוכנים להתפשר במקומות הללו אתם תגלו כי אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף. 



חתונה בחורף


כאשר אנשים מפנטזים על ערב הכלולות שלהם הם לרוב חושבים על לילה קיצי. זה מובן, כולנו רוצים מזג אוויר טוב ונעים בחתונה שלנו, אך בהרבה מקרים החלום הזה הוא יקר מאוד. מלבד העובדה שחתונה בעונת החתונות היא יקרה, צריך לקחת גם בחשבון שצריך לתאם אותה הרבה מאוד זמן מראש. אנשים רבים רוצים לשריין תאריך לחתונה בקיץ, ולכן עליכם להיות זריזים אם עונת החתונה היא קריטית מבחינתכם. 


אם אתם פחות לחוצים על חתונה בקיץ, תוכלו לשריין בקלות חתונה למועד חורפי ופחות מבוקש. אין זה אומר שהדבר יגרע מהאירוע שלכם. אולמות אירועים רבים דואגים להתאמת האולם לחורף, ובהרבה מקרים דווקא אווירת החורף יכולה לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למקסים הרבה יותר. 



עוד עלויות שצריך לקחת בחשבון


כשמחשבים את עלויות החתונה לרוב יקרו מצבים בהם נתעלם מעלויות שיכולות בסוף להתברר ככבדות. דוגמא לכך הן עלויות התאורה, ועיצוב האולם. האולם לא תמיד יגיע בדיוק כפי שאתם רוצים, ותצטרכו להוסיף קישוטים ואלמנטים שייחדו אתכם ויהפכו את הערב שלכם לאחד בלתי נשכח. מחירי עיצוב האולם הם יחסית גבוהים ויכולים להגיע לכמה אלפי שקלים. 



חבילות משתלמות


לפעמים הדרך הכי טובה להוזיל את עלויות האירוע היא לבחור בחבילה שתאגד את כל מה שאתם צריכים במחיר אחיד. חבילה כזו תדאג להכל , הכל מהזמנות לאירועים ועד לתפעול האירוע עצמו. נסו לקבל הצעת מחיר לחבילה כללית שמכילה את כל האלמנטים שחשובים לכם. הציפו את הרצונות והבקשות שלכם כדי לוודא שהכל מתקיים בדיוק כפי שאתם מעוניינים. תגלו כי לפעמים יכולות להיות דרכים טובות ונוחות להוזיל את החתונה מבלי לוותר על הערב המושלם שלנו.


התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.