סגור תפריט X

רוצים להתחתן בעיר הבירה? כך תעשו זאת

היום המרגש שלכם הגיע ואתם רוצים לחגוג אותו בעיר הבירה שלנו - ירושלים? רוצים להבין כמה זה עולה ואיך כדאי לתכנן חתונה בירושלים? אנחנו פה כדי לתת לכם הסברים על חתונות בירושלים וטיפים על איך לעשות את זה נכון. 


בחירת אולם אירועים בירושלים


קיימים מגוון אולמות אירועים בירושלים, ולכל אחת את היתרונות והחסרונות שלו. חשוב שקודם כל תבינו מה הרצון שלכם, ומה הסגנון של אולם האירועים בו אתם מעוניינים. האם אירוע החלומות שלכם הוא באוויר הפתוח? האם אולם סגור הוא דווקא עדיף מבחינתכם? אלו שאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם ניגשים לחפש את האולם לאירוע הגדול. זכרו כי אולמות אירועים יש לסגור יחסית הרבה זמן מראש ולכן אל תחכו לרגע האחרון אלא תבדקו את האופציות שלכם בהזדמנות הראשונה שיש לכם. 


אולמות אירועים מומלצים בירושלים


הדרך הכי טובה לשמוע על אולמות אירועים או גני אירועים מוצלחים היא דרך המלצות של חברים או מכרים שלכם. כמו כן, אם במקרה הייתם אורחים בחתונה באזור ירושלים אתם יכולים להתרשם מהאולם ולהחליט האם לדעתכם הוא אופציה רלוונטית לאירוע שלכם ולבדוק אותו מראש. לפני שאתם מחפשים אולם כדאי לקרוא את הביקורות עליו באינטרנט, להבין מה כלול במחיר ולדעת כמה מוזמנים אותו אולם יכול להכיל, כך לא תגיעו לביקור התרשמות באולמות שכלל לא יהיו רלוונטיים לכם.


אולם אירועים סוליס


אולם וגן אירועים סוליס הוא אולם אירועים מומלץ הנמצא במעלה אדומים, בסמוך לעיר הבירה. מדובר באולם מפואר וגדול שיכול להכיל כמות גדולה של אורחים, והוא ידוע כמקום מצויין לאירוח חתונות ואירועים משמחים נוספים. זכרו כי רוב אולמי האירועים לא יהיו בהכרח בתוך העיר ירושלים אלא בסמוך לה, וכזה הוא גן האירועים סוליס שממוקם במעלה אדומים. להתרשמות אנו ממליצים לצפות בתמונות וסרטונים מתוך אירועים שנערכו בסוליס, כך תוכלו לקבל טעימה מאיך שהאירוע שלכם יוכל להיראות!


אולם אירועים הדריה


אולם וגן אירועים הדריה ממוקם בתוך העיר ירושלים. המתחם מתאים את עצמו לעונות השנה והופך למקורה בעונות החורף הקרירות. במקום כמובן ניתן לערוך מגוון אירועים, אך אנחנו נתמקד בחתונות. מתחם הדריה הוא גדול במיוחד, ויכול להכיל עד 1,000 אורחים שזה יתרון משמעותי לאנשים שרוצים לקיים אירוע גדול. העיצוב היוקרתי של המקום נותן תחושה של חתונה שנלקחה מתוך סיפור אגדה, ואף אורח לא ישאר אדיש לאירוע המהמם שלכם. גם כאן לדעתנו הדרך הטובה ביותר להתרשמות היא דרך וידאו ותמונות של המקום, כמו כן ביקורות וחוות דעת על האירוע, הקולינריה ועוד. 




התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.