המוזיאון - גלריה לאירועים המוזיאון - גלריה לאירועים המוזיאון - גלריה לאירועים לוגו
4.5 כוכבים - מבוסס על 115 חוות דעת
הסתת 19, חולון
053-9383877
סגור תפריט X
X
1/12
<
>
קבל/י הצעה לאירוע
הצעת
מחיר
תמונות
חייגו: 053-9383877
קבל/י הצעה לאירוע

המוזיאון - גלריה לאירועים

טל': 053-9383877
הסתת 19, חולון
מכיל עד 750 איש
שתף

115 חוות דעת והמלצות על המוזיאון - גלריה לאירועים

4.5 ★★★★★ (115)
טען עוד חוות דעת +
מתעניינים באירוע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר:
אשמח להצעת מחיר > >

אודות המוזיאון - גלריה לאירועים

אנו גאים להציג בפניכם את היצירה החדשה שלנו אולמי המוזיאון. לאחר שהקמנו את סוסייטי בבת ים בשנת 1990 החלטנו לנצל את הידע, המוניטין והינסיון הדרוש שרכשנו במשך 35 שנה בתחום האירועים ולהביא את הבשורה לחולון, ראשון לציון ת"א והסביבה. "המוזיאון אירועים" עוצב ע"י חברת הענק "Gold design" בסגנון רטרו הכולל רהיטי אומנות ויצירות קלאסיות בעבודת יד, שהוכנו במיוחד בשבלינו, בכדי שתוכלו ליהנות מאווירה קסומה ואורבנית הכוללת גן אירועים מושקע בסידורי פרחים, עמדות עיצוב שונות וחופות בשקיעות מרהיבות, כך שיש מספיק סיבות טובות לשלוף את המצלמה ולהנציח את רגעי האושר הבלתי נשכחים שלכם יחד איתנו. אולם המוזיאון מכיל כמות אורחים מקסימלית של עד 750 איש. האולם מתחלק למתחם קטן לאירועי בוטיק עד 250 מוזמנים ואולם גדול לאירועים עד 400 מוזמנים, כך שניתן לבחירה ושינוי עפ"י שביעות רצונם של לקוחותינו. אז מה לגבי האוכל? "במוזיאון אירועים" תוכלו ליהנות ממנות שף אקסלוסיביות, תפריט עשיר ומגוון ומאכלי עדות יוצאי דופן שמסוגלים לשרת את מגוון לקוחותינו. הגשת האוכל באולמינו מיוחדת במינה - מוגשת אל השולחנות על עגלות מעוצבות המאפשרות לכולם לאכול באותו הזמן, כולם, יחד. המקום מספק כשרות למהדרין בכל ימות השנה. לאולם ישנה חנייה (בחינם כמובן) לאורחי ה"מוזיאון אירועים" ונגישות לנכים החל מחנייה, כניסה ועלייה לאולם במעלית כדי שכולם יוכלו להגיע ולהשתתף בשמחתכם. הנהלת המקום דואגת לעמוד בכל הסטנדרטים של בטיחות, בניה ופיקוח סניטרי ועל כן קיבלה את כל האישורים הרלוונטיים. צוות המלצרים שלנו עובר הדרכות שירות ובחינות על התפריטים השונים אחת לתקופה. כלל לקוחותינו נהנים משירותיו של מנהל אירועים צמוד, בליווי ותיאום ציפיות מתחילת האירוע ועד סופו, הכל בכדי לשים דגש גם על הפרטים הקטנים... כל אירוע מתוכנן בקפידה בכדי שיצא מושלם ולשביעות רצונם של לקוחותינו. ומה לגבי האווירה? לאורך כל הערב ישנו V.G- תאורן הבית עם מגע הקסם שידאג להנעים לכם את העיניים במסכי ענק ותאורה משולבת לאורך כל פרק זמן באירוע. מעצבי האולם מקפידים על כל פרט ופרט בכדי ליצור את האווירה הקסומה שלא תשכח באירוע שלכם. חשוב לנו לציין שבכל הוד והדר ישנו צד לא פחות חשוב שהוא התרומה לקהילה החלשה, שהיא חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו. "במוזיאון אירועים" מתקיימים אירועים לעמותות שונות, לגמרי בחינם. אנחנו התרגשנו. מזמינים אתכם להתרגש איתנו וליהנות מאווירה קסומה של פעם בחיים. "אולמי המוזיאון" - אולמי בוטיק ויוקרה.
המשך לקרוא
עוד אולמות בחולון והסביבה
אולמות אירועים מומלצים >>
לצפייה בכל 12 התמונות
לחצו כאן

שאלות ותשובות על המוזיאון - גלריה לאירועים

עד כמה מוזמנים מכיל המוזיאון - גלריה לאירועים?

בהמוזיאון - גלריה לאירועים ניתן לקיים אירועים עד 750 איש. אם הנכם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות כמות המוזמנים שהמוזיאון - גלריה לאירועים יכול להכיל, צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פנייה כתובה ונציג ישוב אליכם בהקדם עם כל הפרטים המלאים והסבר מדויק על המקום.

איך מגיעים להמוזיאון - גלריה לאירועים ומה הכתובת לווייז?

הכתובת של המוזיאון - גלריה לאירועים הינה: הסתת 19, חולון. אם אתם רוצים למצוא את המוזיאון - גלריה לאירועים בווייז, הקלידו בשדה החיפוש בווייז את המחרוזת הבאה - (https://waze.com/ul/hsv8wpgstb) והמיקום הנכון יופיע לכם על המסך. אם אתם צריכים עזרה נוספת, באפשרותכם לחייג אלינו כעת ונציג יתן לכם פרטים והסבר מדויק איך מגיעים.

היכן ניתן לקרוא המלצות על המוזיאון - גלריה לאירועים?

באתר תוכלו לקרוא כ-115 חוות דעת והמלצות על המוזיאון - גלריה לאירועים כפי שנכתבו לאחרונה על ידי חוגגים וכן לקבל מידע רחב ומקיף ולצפות בתמונות, סרטונים ועוד. בכל שלב תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פנייה כתובה ולקבל מאיתנו הצעת מחיר לאירוע שלכם.
- המוזיאון - גלריה לאירועים -
אולם אירועים בחולון לאירועים עד 750 איש - גלריה לאירועים
כתובת: הסתת 19, חולון
טלפון: 053-9383877