סגור תפריט X
כניסה לחשבון
צור קשר
תנאי שימוש
מדיניות פרטיות
הצהרת נגישות
דוגמה להזמנה ליום הולדת




הזמנות ליום הולדת - מהיום עושים את זה דיגיטלית



מהיר, נוח וידידותי לסביבה

הזמנות ליום הולדת - מהיום עושים את זה דיגיטלית

מהיר, נוח וידידותי לסביבה

הורים: גלו כיצד הזמנה דיגיטלית ליום הולדת יכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש ולעזור לכם לוודא שכל החברים יגיעו!

אין אירוע יותר מרגש מאשר יום ההולדת של הבן או הבת הקטנים. ההרגשה שקפצה לה עוד שנה וכך הזמן טס לו, לעיתים יוצרת בנו תחושה, שרק אתמול חגגנו להם את יום ההולדת. אירוע יום ההולדת לעיתים מכיל רגשות רבים הן מצד ההורים והן מצד הילדים. כל הורה מעוניין לספק לילד שלו את הטוב ביותר, גם אם זה במחיר נפשי וכלכלי גבוה. הרצון לעשות להם אירוע מושלם, מייצר בנו תחושה של לחץ ותהיות האם נצליח לעמוד במשימה ונגרום להם להיות מרוצים.

כאשר מתכננים יום הולדת, אנו דואגים שהכול יהיה מושלם ושואפים להיות כמה שיותר ייחודיים. מזמינים פעילויות שונות ומגוונות, קונים אוכל וחטיפים ל-פי 3 מכמות הילדים המתוכננת, מכינים עוגה שאף אחד לא ישכח ודואגים שהאירוע ייזכר בצורה הכי טובה בין כל החברים.

לא אחת אנו נתקלים בחשש מוכר- האם כל הילדים שהוזמנו ליום הולדת באמת יגיעו? חשש זה אכן מוצדק, שכן אף הורה אינו מעוניין לעמוד במצב כזה, שלאחר כל ההשקעה וההמתנה ליום המיוחד, כמה מהחברים יחליטו שלא להגיע או לחילופין יישכחו כלל מהאירוע המרגש.

מחפשים אולם אירועים ליום הולדת?
אולמות אירועים מומלצים >>
הזמנה ליום הולדת שנשלחת בוואטסאפ - צפו בדוגמה להזמנה >>

"שכחתי שהיה לך יום הולדת" לא בבית ספרנו!

אחד הפתרונות לבעיית ה-"השכחתי" את היום ההולדת שלך (או "אבדה לי ההזמנה"), היא שליחת הזמנה דיגיטלית ישירות לטלפון הנייד של כל חבר לספסל הלימודים. באמצעות הזמנה דיגיטלית, אנו יכולים לתזכר הן את הילדים והן את הוריהם שהיום הולדת שלנו אוטוטו מתקרב ושהם צריכים לזכור שביום הזה, הם איתנו, חוגגים ומשתוללים. הורים, כמו כל ההורים, נמצאים תחת לחץ יומיומי רב, וטבעי שמאורע כזה (שאמנם חשוב מאוד לילדנו ולנו) ישכח מראשם במהירות.

הזמנה ליום הולדת: מה היא מכילה, איך לעצב נכון ומה לרשום בהזמנה

אין ספק שעיצוב וכתיבת תוכן הזמנה בצורה נכונה יכולים לסייע רבות בהצלחת האירוע. הזמנה דיגיטלית ליום הולדת מספקת מענה מצוין למספר דברים הקשורים לאירוע שלכם. נציג בפניכם מה מופיע ורצוי שיהיה בהזמנה:

- תמונת קאבר גדולה בה ניתן לשים את תמונתו של ילד יום ההולדת. בחירת התמונה צריכה להיות כזו שתהיה מצד אחד יפה ומצד שני מושכת ומסקרנת לבוא לאירוע. ניתן לשקול לבחור תמונה של המקום בו חוגגים את האירוע. אם לדוגמה האירוע יתקיים במועדון באולינג מסוים, אז בחירת תמונה של המקום יכולה לייצר רצון רב אצל המוזמנים להגיע, בידיעה שהולך להיות כיף ומהנה.
- תיאור מלא של ההזמנה, בו ניתן להוסיף את ההפעלות שיהיו ביום הולדת, כמו: ליצן, מפעיל חיות, דיג'י או כל פעילות אחרת. חשוב לציין שהזמנה צריכה להיות מעוצבת ולהכיל מידע שימשוך את עיני המוזמנים וישאיר בהם חותם. באופן זה אנו מגדילים את הסיכוי שלא ישכחו את המסיבה שלנו. ניתן להוסיף כל דבר שימשוך את עיניהם של המוזמנים ויגרום להם לחכות בציפייה ליום ההולדת. אחרי הכל אנו מעוניינים שכל החברים יגיעו וישמחו יחד עם ילדנו.
- שליחת תזכורת לכל הילדים והוריהם בהודעת סמס כמה ימים לפני האירוע. בכך אנו ממזערים את כמות הילדים שישכחו את היום הולדת. נציין כי הודעת התזכורת מכילה בנוסף גם לינק להזמנה הדיגיטלית שלכם עם כל פרטי האירוע.
- כפתור שיתוף בוואטסאפ, באמצעותו אפשר לשתף את ההזמנה בין קבוצות הוואטסאפ השונות ולשלוח לחברים ומשפחה.
- כפתור נווט למקום האירוע, אשר פותח את אפליקציית Waze המופלאה ומסייע להורים לנווט למקום בקלות ובמהירות. באופן זה אנו חוסכים את המקום לטעויות ומצמצמים את מספר המאחרים שלא יצליחו למצוא את מקום האירוע.
- אישור הגעה ליום הולדת (חשוב מאוד!), המאפשר לכל מוזמן לציין האם הוא יגיע ליום הולדת וכמה יגיעו יחד איתו (לעיתים פותחים את ההזמנה גם לאח/ות קטנים).
- ממשק נוח מהנייד המאפשר לכם לראות מי וכמה אישרו הגעה ליום ההולדת. לעניין זה אנו נותנים חשיבות גבוהה, שכן הדבר מאפשר לכם להתארגן בהתאם הן מבחינת אוכל וכמויות והן מבחינת פעילויות וכמות משתתפים בפעילויות השונות. במידה וזיהיתם שרק אחוז נמוך מהילדים אישרו הגעה ליום הולדת, באפשרותכם (וכנראה שמחובתכם) לבצע שיחה אישית להורים ולוודא שהם יודעים שיש בקרוב מסיבת יום הולדת.

לסיכום, מסיבת יום הולדת היא אירוע מרגש מאוד, שלעיתים מכניס אותנו קצת ללחץ וחששות. השימוש בהזמנה דיגיטלית יכול לסייע בהצלחת האירוע ולהקל עלינו וגם על המוזמנים שלנו.
בהצלחה!

אולם אירועים ליום הולדת הזמנה דיגיטלית לבר מצווה הזמנה דיגיטלית לברית הזמנה דיגיטלית לחתונה הזמנה דיגיטלית לחינה הזמנה דיגיטלית לכנסים

- הזמנה דיגיטלית לאירוע -
ב- ₪290 במקום490
* יתכנו שינויים במחיר בהתאם לסוג החבילה
נשמח לדבר, השאירו לנו פרטים כאן:
אני מתעניינ/ת בהזמנה
או חייגו: 072-397-7368
עושים הכל באהבה
  אולי תאהבו את זה

גלו כיצד הזמנה דיגיטלית לבר מצווה יכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש

ברית: שליחת הזמנות לברית ואישורי הגעה בדרך קצת אחרת

ההכנות לחתונה עייפו אתכם? לפחות תוכלו לסמן "וי" על שני דברים חשובים

טקס חינה: מי מהמוזמנים יגיע לאירוע שלכם? כך תוכל לדעת במדויק